Gå til innhold

Neste generasjons skjermkort.


Lappyo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at den legger seg under 4500 i Norge. Og det er den ikke verdt når 6970 ligger på 2500.

neivel?? Kan du lese grafer da? Har du sett ytelsen? tipper på oppstartspris på mellom 4000-4500kr men den kommer nok til å havne under 4000kr når de får nok kort ut i markedet samt når nvidia kommer med noen av sine nye kort. Meget mulig at AMD "dumper" prisen litt for å få flest kort ut før Kepler.

Lenke til kommentar

Dessverre koster det ofte mer enn det smaker.. Før jul hadde jeg bare 24" 1920x1200 og i den oppløsningen kan jeg kjøre BF3 med ALT på max med goood fps :yes: Fikk 27" 2560x1440 i julegave og da må jeg dessverre ofre litt eyecandy :hrm: er igrunn ikke interessert i det, så da har jeg to valg; enten bytte ut det ene 6970 med 6990 og kjøre trifire eller kjøpe 2stk 7970. Har ikke bestemt meg for hva det blir enda :!:

Lenke til kommentar

Merket første gangen jeg prøvde den at den ikke var like kjapp som 24"ern men nå merker jeg ingenting ;)

 

edit: 6ms er jo ikke ideelt til kjappe fps spill men jeg synes det ser bra ut. Noe må man ofre for størrelsen :)

nå er det strengt tatt 27 ms inputlag + 6 ms pikselresponstid da.

betyr egentlig 0.033 sekunder noe i det hele tatt? oppfatter menneskehjernen noe slikt?

Lenke til kommentar

Når er det mest sannsynlig att 7970 blir tilgjengelig i nettbutikkene? natt til mandag? komplett nekter å svare på mine 2 mail ang dette, men det får så være.

 

 

Skal teoretisk sett være natt til mandag. Jeg har faktisk valgt å avvente til jeg hører noe mer om Nvidia sine nye :dontgetit:

 

Synes det blir surt å bruke en stor sum nå hvis Nvidia kommer med noe bedre 2uker etterpå. Pluss da at prisene kan falle og det kommer andre vifteløsninger fra andre fabrikanter. Åååååååå det blir en laaaang tid fremover :cry:

Endret av Akando
Lenke til kommentar

betyr egentlig 0.033 sekunder noe i det hele tatt? oppfatter menneskehjernen noe slikt?

Kommer vel an på personen som ser, men jeg merker forskjell på min XL2410T og en U2311H som broren min har. Det er da snakk om gjennomsnittlig 5ms og 10ms på maksimum responstid ifølge TFTCentral.

 

Dette kommer nok veldig an på personen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...