Gå til innhold

Neste generasjons skjermkort.


Lappyo

Anbefalte innlegg

Men hva blir prisen på disse kortene?

Komme ha tenkt meg å oppgradere til HD 7970 når den kommer.

 

Kjører en GTX 580 akkurat nå, er det verde å oppgradere? Eller skal jeg gå med nVidia sine kort istedet? :thumbup:

 

 

Det lønner seg vel sjelden å oppgradere :) jeg ville ventet å se hvordan kortene yter. det er mye nytt i arkitekturen så man vet liksom aldri hva man får før det der..

 

litt pris rykter fra se og hør:

 

http://www.fudzilla.com/graphics/item/25089-amd-radeon-hd-7000-series-priced

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når kan vi forvente å se HD7000 serien i norske nettbutikker?

Jeg vil påstå at vi kan trygt forvente å se dem i norske nettbutikker i juni. Om du lurer på hvor tidlig vi får dem vil jeg tippe midten-slutten av januar

 

I Juni? Hva faen?

Altså, du spør: "Når kan vi forvente å se kortene", jeg svarer: "I juni vil de helt sikkert være i butikkene."

Det betyr da ikke det samme som at de først vil komme i nettbutikker i juni.

Lenke til kommentar

Når kan vi forvente å se HD7000 serien i norske nettbutikker?

Jeg vil påstå at vi kan trygt forvente å se dem i norske nettbutikker i juni. Om du lurer på hvor tidlig vi får dem vil jeg tippe midten-slutten av januar

 

I Juni? Hva faen?

Altså, du spør: "Når kan vi forvente å se kortene", jeg svarer: "I juni vil de helt sikkert være i butikkene."

Det betyr da ikke det samme som at de først vil komme i nettbutikker i juni.

 

Trodde nesten du hadde gått helt av skaftet. :D

Lenke til kommentar

Hvis jeg skjønner artikkelen rett, så vil det komme ut kort i et svært begrenset opplag den 22, og for "fullt" i januar?

 

Now, it looks like the Radeon HD 7970 will launch on December 22, 2011, bringing a Christmas gift to all the current AMD users and those that want to become one. This will be a very limited launch, with the real availability only coming on January 9, 2012 - which should be the launch date for the Radeon HD 7950.

 

Dette stemmer, men hva de legger i ''very limited'' er ukjent. Er det slik at komplett bare får 20-30 kort, eller ikke får inn kort i det hele tatt? Time will tell.

 

Passer bra med en lansering så tidlig, så får jeg sett litt på benchmarks osv til jeg får tilbake litt skattepenger i Januar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...