Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finner man den rette ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme sted som man vinner i lotto.

Lever kupong hver uke, og håp på det beste. Hvis ikke det funker første helg, prøv igjen neste uke.

• Liker 8
Skrevet

Man må være der det skjer. Komme seg ut, møte nye folk. Bli med i fritidsaktiviterer en liker å drive med, så er det lettere å finne noen med samme interesser. Og ta det derifra.

Eller man kan sitte inne på rommet sitt, og satse på at den "utvalgte" ringer på døra for å låne sukker. Men denne metoden tar litt lenger tid.

Skrevet (endret)

Dude... tilfeldigheter! Jeg traff min kjære på togstasjonen på en kald vinterkveld. :love:

Endret av Frk. Snasen
Skrevet (endret)

Gi opp å finne den rette, du kommer bare til å bli skuffet uansett. Å finne "den rette" er bare en tanke man konstruerer om at en dag når man finner denne jenta, kommer man til å bli lykkelig for evig og alltid.

Det er bedre å fokusere på å være lykkelig her og nå, enn en gang i fremtiden med den "pefekte" jenta

I min realitet finnes det jenter man har god kjemi, og jenter som man ikke har god kjemi med(finnes gråsoner også). Så mitt tips til deg: Finn noen du har god kjemi med, og fokuser på å være lykkelig her og nå

Endret av logaritmemannen
  • Liker 3
Skrevet

Det finnes ikke noe som heter dårlig kjemi. Kun dårlig innstilling og oppfattelsesevne.

Åjoda! ene er snill og andre er slem? .Eller den ene er rolig og vil ha kos og den andre er hyperaktig og vil ha sex hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...