Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at du får Sniper Challenge om du forhåndsbestiller! Kunne nesten vært et eget spill, har brukt flere timer på det allerede.

 

Grusomt. Hva har de gjort med spillet? Er "Agent 47" nå blitt en slags japansk ninja som kan se gjennom vegger nå? Personlig har jeg sett på serien som passe realistisk, så liker absolutt ikke denne vendingen.

 

"Apparently Absolution will feature what IGN is calling 'Purist Mode' that takes away the game's awfully named 'Instinct Vision' and on top of that removes any useful HUD elements including ammo counters which basically equates to my face developing a permanent grin."

Endret av Inzane Cat
Lenke til kommentar

Husk at du får Sniper Challenge om du forhåndsbestiller! Kunne nesten vært et eget spill, har brukt flere timer på det allerede.

 

Grusomt. Hva har de gjort med spillet? Er "Agent 47" nå blitt en slags japansk ninja som kan se gjennom vegger nå? Personlig har jeg sett på serien som passe realistisk, så liker absolutt ikke denne vendingen.

 

"Apparently Absolution will feature what IGN is calling 'Purist Mode' that takes away the game's awfully named 'Instinct Vision' and on top of that removes any useful HUD elements including ammo counters which basically equates to my face developing a permanent grin."

 

Bra, men det burde ikke vært der til å begynne med. Minner meg om "Eagle vision" i Assasins Creed.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fatter ikke hvorfor de valgte å utelate David Bateson og erstatte han med en helt elendig voice actor! (Utifra den traileren jeg så).

David Bateson har antagelig vært villig til å jobbe med IOI, og har prøvd å tatt kontakt med selskapet uten å få svar tilbake. Syns det er ekstremt respektløst både ovenfor han og fansen. Jeg kan ikke tenke meg at noen overhodet er mer fornøyd med den nye voice actoren. Gjøre endringer for endringenes skyld, idiotisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...