Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte hos elkjøp, og fikk da et tynt, tynt plastikkcover i posten etter noen dager. Inni der lå en "cd"-plate av papir, med en kode som kunne skrapes. Denne koden legger du inn på www.hitmansniper.com, velger plattform og får da koden som du trykker inn på PSN/XBL for å laste ned selve Sniper Challenge. :)

 

Litt tungvindt, men det funker i alle fall.

Noen som har orket å nå 50 mill poeng på sniper challenge?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Faktisk litt kul, men prisen skremmer meg også. Regner med de har kjørt en litt tegneseriestil i fare for at en virkelighetsnær figur hadde feilet. Der gikk jo Rockstar på en stor smell med Max Payne 3-figuren. Elendig er vel en mild måte å si det på.

 

Denne hadde vært litt kul å ha stående en plass, om det er litt vekt på den også. Litt kjedelig om den føles ut som den flyger ned fra hylla om det er litt trekk i rommet.

Lenke til kommentar

Smaksak, liker Treyarch bedre enn IW, men det her kan vi ta i en annen del av forumet :p

 

Tror (og håper) ikke de går på samme smellen som CoD, med Absolution. Dog, hvis det blir en suksess, ville jeg passet på hvis jeg var de at de da ikke gjør samme feilen. Hitman har vært populært, men ikke AAA-tittel akkurat. Så de må holde hodet kaldt om dette spillet er det som gir de gudestatus :)

Lenke til kommentar

Har ikke fulgt så mye med på Hitman denne gangen, men jeg elsker serien og gleder meg sykt til å prøve spillet! Collectors Edition er allerede forhåndsbestilt for lenge siden! :)

 

Men, jeg må innrømme at jeg har vært litt skeptisk til NOE av det jeg har sett i trailere/teasere.. Sexy dødelige nonner!? Lurer på hvordan det vil påvirke historien.. :ermm:

Lenke til kommentar

nå er tiden kommet for å endelig forhåndsbestille spillet men spørsmålet er da hvor og hvilken versjon?

Det som er sikkert er at jeg skal ha spillet på PC, fant en fristende collectors edition med en statue å greier men virker som at den kun fantes på ps3 og x-box.

noen som har tips til forhåndsbestilling på pc??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...