Gå til innhold

Steve Jobs er død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

RIP. Måtte Apple leve videre i minst 56 år til...

En trist men uunngåelig dag. Håper han har kommet til et bedre sted.

Han er vel iHimmelen :xmas:

Endret av Nator
  • Liker 6
Skrevet

Han var nå strengt tatt bare en CEO for stort data firma. I min verden var han alt som var feil med vestlige verden om dagen, outsourcing og ett ekstremt profitt jag..

Han har nå skaffet mange jobber men ærlig talt, han får vel mye presse til å kun være CEO for ett datafirma?

Hvil i fred.

• Liker 6
Skrevet

Veldig trist, selv om jeg ikke var helt enig i hvordan han gjorde ting, så var han fortsatt en veldig viktig mann i den teknologiske verdenen vi lever i.

Hvil i fred.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvil i fred Steve!

Det er iallefall bra at han fikk med deg at lanseringen i går gikk bra.

"Stay Hungry. Stay Foolish."

Endret av [GDI]Raptor
  • Liker 2
Skrevet

Må si jeg vil savne Steve på apple konferanser... Mannen var så full av energy, snakket med latter osv... Tim var litt kjedelig å høre på, så håper han kan gjøre jobben bra som Steve sånn alt blir pushet fremover. Uten Steve ville vi ikke hatt denne verden med teknologi, så tusen takk Steve fordi du var ''crazy'' nok til å prøve å forandre verden selv, noe du greide å gjøre.. Rest in Piece.

Skrevet

tenkte litt på hvordan teknologi verden hadde vert uten han. selv tror jeg vi hadde vært 5 år tilbake, i hvertfall i mobilverdenen

rip

Skrevet

Ingen kan benekte at Steve Jobs var et geni i vår tid. Selv om jeg personlig ikke er noen stor fan av Apple har jeg enorm respekt for mannen. Han var muligens den smarteste i hele bransjen.

@lasseoj, det er bare litt over 4 år siden første iPhone kom ut så det tror jeg neppe. Teknologien går ikke fortere framover pga Apple, men brukergrensesnittet i dagens plattformer hadde nok vært ganske forskjellig.

• Liker 1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...