Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i oktober (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg egentlig til Crysis 1 til 360. Har aldri hadd pc kraftig nokk til å kjøre det så etter å spilt Crysis 2 på 360 tidligere i år og i tillegg Far Cry 1 på PC, Far Cry Instincts Predator og FC2 så gleder æ meg til å endelig få prøve det å se ka det e snakk om.

 

Dead Rising 2: Off the Record kan allerede forhåndsbestilles på amazon for under 200kr

Infamous 2: FOB virker som det kan bli stilig hvis det enda har nye fiender og siden det blir eget spill for seg selv som ikke behøver Infamous 2 for å spilles. Håper derimot at det kan kjøpes billigere hvis man eier Infamous 2.

 

Rage og Batman ser begge utrolig kule ut og gleder meg veldig til å spille dem, men med strampt budsjekk så må nokk dem gå i ventebunken og heller bestilles fra amazon i senere tid eller lånes.

 

Battlefield 3 prøvde æ betaen av i går og virka stilig, men har spilt Call of Duty såppas lenge nu at er det jeg nokk blir å holde meg til. Vil nokk gjerne kjøpe eller låne det for å runde storyen.

Lenke til kommentar

Må vel kjefte litt på deg, da, ( :p ) selv om artikkelen var morsomt skrevet, siden du utelater The Book Of Unwritten Tales, som endelig får engelsk utgivelse etter to år ute på tysk.

 

Mange mener dette er det beste de har vært ute for siden de fant en ostehøvel hjemme for første gang, og nå får endelig resten av verden se om det var verdt å vente på eller ikke.

 

Jeg har alt for mye å glede meg til nå framover, og her kommer du med et spill som jeg aldri har hørt om, men som jeg nå har forelsket meg i. Spillet ser jo helt fantastisk ut!

 

Alt for mye bra som kommer i år!

 

Av spillene på listen her så gleder jeg meg til Dark Souls, Rage, Heroes VI, og Battlefield 3

 

Så kommer November med:

 

Skyrim, Uncharted 3, Modern Warfare 3, og sikkert en haug med flere titler som jeg ikke kommer på for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Blir en dyr måned med mange gode spill. Har heldigvis klart å få tak i Rage til 299,- og Dark Souls til 349,- så det hjelper litt. Har også bestilt Book of Unwritten Tales for £17.99 på play.com, så mangler da Batman AA. Men der skal jeg ha Collector's Edition.

 

Jeg får sannsynligvis tak i Rage for latterlige 187,- til PC. Og jeg fikk tak i Dark Souls LE til 349,- noe som sikkert du og fikk tak i en Limited Edition :tease:

Foruten Batman Arkham City PC som ble utsatt til dødens måned nemlig november, så jeg gleder meg til disse oktoberspillene:

 

Battlefield 3

Dark Souls

Forza Motorsport 4

Rage

 

Mens november skal det komme 7-11 spill jeg skal ha :tease:

I snitt 2-3 spill pr uke :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Rage for en god stund siden på Steam, men jeg er merkelig lite spent på spillet. Tar det egentlig med ro, jeg så ikke frem til Deus Ex HR heller men det elsket jeg.

 

Har ordnet meg ferieuke til Batman Arkham City kommer ut, det skal virkelig nytes til det fulle.

Lenke til kommentar

YES!!! Rage kom i posten i dag. Installerer nå :)

 

Rettelse....installerer ikke. Så flott. Ærlig og redelig kunde som kjøper spill..men siden det ikke er "åpnet" på STEAM enda så får jeg ikke en gang installert spillet.

 

På toppen av det hele sitter det sikkert en eller annen pirat og koser seg med spillet :(

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

YES!!! Rage kom i posten i dag. Installerer nå :)

 

Rettelse....installerer ikke. Så flott. Ærlig og redelig kunde som kjøper spill..men siden det ikke er "åpnet" på STEAM enda så får jeg ikke en gang installert spillet.

 

På toppen av det hele sitter det sikkert en eller annen pirat og koser seg med spillet :(

 

Det som gjør det fint å få spillan tidlig på 360 eller PS3. Har vært heldig nokk i år å fådd Infamous 2 før release og i fjord Guitar Hero Warriors of Rock nesten en uke før release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...