Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i oktober (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Homm6 er vel mest interessant, til tross for at det er Ubisoft. Men er i gang med homm3 igjen nå, så klarer meg om Ubisoft er i overkant frekke med DRM mas.

Det blir ikke DRM på H6. Du må registrere ved install, men dette kan også gjøres uten internett. Etter det trenger du aldri internett for å spille, men ved å være koblet til nettet så får du en del fordeler. De prøver altå gulroten i stedet for pisken til en forandring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir ikke DRM på H6. Du må registrere ved install, men dette kan også gjøres uten internett. Etter det trenger du aldri internett for å spille, men ved å være koblet til nettet så får du en del fordeler. De prøver altå gulroten i stedet for pisken til en forandring.

 

Jaså? Det lover godt. Frista til å forte meg gjennom homm3 nå så jeg får litt tid med homm4 også før sekseren kommer.

Lenke til kommentar

vel du har delvis rett. jeg fikk ikke spillt føre fredagen, mene det ville heller ikke installere seg føre 7 okt.

 

mulig det er anderledes hvis du kjøper den nedlastbare versjonen. jeg liker å ha spillet fysisk så jeg gikk for den som vanlig.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Ok. Ja, jeg bestilte på Steam, så fikk pre-loadet tidlig. Synd spillet har hatt en så trøblete release, men jeg bruker nVidia-kort så det har vært få problemer for min del.

 

Leste et sted at folk som bruker Battlefield 3-drivere på AMD-kort har 100% sjanse for crash to desktop når de starter Rage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...