Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la merke til det når jeg tittet på trofe delen på PS3en, jeg var inne på PSN når jeg så det. Så da er det fremdeles en mulighet for å ta platinum, var grinete i går kveld for å si det pent :)

 

Jeg får prøve meg litt mer på siste bossen på crushing i helgen, er godt i gang med å gå lei MW2 for å si det pent. Blir ikke så mye spilling uten at det er kompiser som også spiller nå om dagen, venter på nye brett før jeg setter igang igjen. Men får se om jeg klarer å rive meg vekk ifra Assassins Creed 2 først også :p

Lenke til kommentar

Det er vel utviklernes forsøk på å gi spillet mer "substans" :p

En ting er jo det at de selvfølgelig skal utvikle spillet for å kunne holde følge med konkurenten BH, men slik jeg ser det har de kun utviklet det slik at jenter på 14 år kan få sin dose med dulling på sin karakter.

 

Men blitt rimlig vant til spillet nå, så iriterer meg ikke fullt så mye over det lenger :p Lasta for øvrig ned demo av fifa 10 (som for øvrig tok år og dag å installere..) og ett annet kjent spill (husker ikke navnet i farta.) Da dukket den vanlige hardisk er for full, så ble til å slette litt gammal skrot, men er hypp på å skifte hardisk. Hvilken anbefaler folket?

 

Lyst til å prøve Bioshock etter å ha hørt anmeldelse av det på hardcore også. Men tia strekker jo aldri til å få prøvd alt sammen :p

Lenke til kommentar

Men blitt rimlig vant til spillet nå, så iriterer meg ikke fullt så mye over det lenger :p Lasta for øvrig ned demo av fifa 10 (som for øvrig tok år og dag å installere..) og ett annet kjent spill (husker ikke navnet i farta.) Da dukket den vanlige hardisk er for full, så ble til å slette litt gammal skrot, men er hypp på å skifte hardisk. Hvilken anbefaler folket?

 

Jeg bestilte denne harddisken

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt en 5400rpm disk fremfor en 7200rpm.

Det er ikke snakk om store forskjeller, men en 7200-disk vil bråke litt mer, samt at den blir litt varmere.

 

Og noe særlig merkbar forskjell i loadingtid vil du ikke merke på de.

Sitter også en 5400disk i PS3 fra før av.

 

Mange som har anbefalt Samsung-disker til PS3, og jeg vurdere selv å kjøpe en 250GB disk til min. :)

Lenke til kommentar

Mange som har anbefalt Samsung-disker til PS3, og jeg vurdere selv å kjøpe en 250GB disk til min. :)

 

Kjøpte en Western Digital disk til min, er det merket jeg har brukt i alle år uten tull i den stasjonære maskinen min så ble det til PS3en også. Men gå gjerne for 320 eller 500GB disker, kjøpte 320 til min når jeg byttet og angret litt på at jeg ikke tok 500, men men :)

 

Betalte vel 450 kroner for min når byttet for 3-4 månder siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...