Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTAIV var søvninge greier. Da det var runda gikk det rett bakerst i hylla og var bare dratt frem en gang til for å sjekke noe. Det samme var det med Sleeping Dogs egentlig, men det var mer fart over sistnevnte. DIGGA slåssekontrollene selv om det ble rutine etterhvert..

 

Venter på GTAV og Sleeping Dogs 2.. Det bare må bli bra.

 

hva med saint rows???

Lenke til kommentar

Saints Row er gøy, men det blir fort for umodent og barnslig. 1'ern var en allright GTA:SA klone, men deretter gikk hele serien i dass..

 

Nå er jo Saints Row: The Third det helt klart beste spillet i serien, så så forskjellige meninger kan man ha.

 

Og til han som ikke gidder å prøve Sleeping Dogs; du går glipp av et av fjorårets beste spill om du ikke prøver det. Jeg eier det på PC, men har planer om å spille gjennom det på PS3 også, siden vi får det gratis mener jeg :)

Lenke til kommentar

GTA IV må vere den største skuffelsen noen sinne. Var ærlig talt et helt ufattelig kjedelig spill. Skjønner ikke hvorfor det fikk så mye skryt. Spilte vell maks 4-5 timer, å på slutten var det så kjedelig at jeg ikke holdt ut lenger.

 

Ting forandrer seg. Spillbransjen og kundebasen vokser, og ungdomen idag vokser opp med en lavere standard når de begynner med slike spill som er preget av kvantiet foran kvalitet.

Lenke til kommentar

GTA IV må vere den største skuffelsen noen sinne. Var ærlig talt et helt ufattelig kjedelig spill. Skjønner ikke hvorfor det fikk så mye skryt. Spilte vell maks 4-5 timer, å på slutten var det så kjedelig at jeg ikke holdt ut lenger.

Er det et spill jeg har spilt flere ganger enn Batman-spillene er det GTA IV, så jeg er ihvertfall uenig med at dette spillet er kjedelig. :wee: Gleder meg selvsagt også til GTA V! Noe av sjarmen med GTA-serien er at det har utviklet seg fra et relativt lite spill med begrenset univers til et gigantisk spill med utallige muligheter! Veldig artig synes nå jeg.

 

Er vel ikke bare jeg som har spilt

utgaven?
Lenke til kommentar

Slenger bare inn ett lite spørsmål her. Jeg har endelig summet meg til og kjøpe Mass Effect 3, så er det jo dette her med at de endret på slutten så vidt jeg husker. Men er den nye slutten en egen DLC eller kom den i form av en oppdatering?

Kunne tenke meg og spille det først sånn som utviklerne tenkte også den nye slutten ;)

Lenke til kommentar

Slenger bare inn ett lite spørsmål her. Jeg har endelig summet meg til og kjøpe Mass Effect 3, så er det jo dette her med at de endret på slutten så vidt jeg husker. Men er den nye slutten en egen DLC eller kom den i form av en oppdatering?

Kunne tenke meg og spille det først sånn som utviklerne tenkte også den nye slutten ;)

 

beste spillet i me serien er me2(helst med cerebus dlc'en som kommer med i noen utgaver)...

 

me1 var spill designerene litt fersk i faget og ikke viste helt hva rettning de skulle dra spillet i. så det er mye hit og dit uten mening.. et ok spill men ikke noe mer..

 

me3 er bare fiasko halve spillet er i dlc. den nye slutten er lagt ut i gratis dlc men så er det en meget viktig del av spillet som mangler og som du må kjøpe(from ashes). og så er det noen tillegg dlc som ikke er viktig, og som er mest rask men gir noen små utvidelse drypp av storyen... kjøper du me3 på disc så mangler halve spillet, og skaffer du det til konsol så regn med forferdelige framerate drops... mp delen føles som en uønsket abort som mann ikke blir kvitt..

Endret av 64Zombie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes GTA IV var rævkjedelig selv. Sleeping Dogs derimot.

 

gta3 var gøy, gta vice city var gøy, gta san andreas var gøy..... saints row1 var bare en copycat, som ikke var verd bryet... saints row2 var bedre men hvorfor spille det når mann har vice city/san andreas som er bedre.. gta iv bedre grafikk menn gørr kjedelig.. saints row3 knall spill med mye morro og et friskt pust i fra et gørr kjedelig gta som har gått i stå...

 

sleeping dogs er helt greit menn ikke noe mer liksom. det er basert på de 2 andre true crime spillene. sleeping dog skulle jo egentlig bli true crime3. menn jeg føler ikke det er mye nytt her, ikke noe og hoppe i taket for iværtfall. sleeping dog/true crime er en copycat av gta/saints row spillene og det er en grunn til at det ikke snakkes om true crime spillene lengre fordi de var en copycat av en copycat.. og derfor fikk spillet et nytt navn også. hvis det har vært kallt true crime3-sleeping dog så har det ikke solgt så bra som det gjorde. jeg kan see hvorfor du synest at sleeping dog var bra, når mann sammenligner det med gta iv som var dønn kjedelig. menn i den store sammenhengen er sleeping dog bare en copycat med nytt navn...

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...