Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Spilte gjennom de to brettene på demoen av Ni No Kuni (tok ikke lang tid) og satt igjen med en følelse av at jeg ville ha mer. Interessant kampsystem og nydelig grafikk og musikk. Blir helt klart et kjøp. Det eneste jeg fant negativt var stemmen til han lille fyren du har med deg. Ikke alltid lett å høre hva han sa :p

HOLY SHIT!!!!!!! Jeg så dette spillet når jeg var i Thailand, trudde det ikke kom noe før i mars 2013.

Åsn fikk du tak i demoen???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GTA San Andreas er ute på PSN nå. Koster 119,-. Siden jeg ikke får spilt det på PS2 lenger kjøpte jeg det og gjorde de to første oppdragene igjen. Ah, gode minner :love:

 

Hmmmmmmmm skal skal ikke.. Brukte vel over 150 timer i San Andreas - herre for noen minner. Men er redd for at jeg skal ødelegge minnene siden tidens tann antageligvis har "justert" inntrykkene litt opp iforhold til hvor bra det egentlig er..

Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan jeg skal overbevise deg.

 

Høydepunktet starter på 5:00

 

post-116700-0-45305300-1355563774.gif

 

Country som kjøpsargument går rett hjem hos meg. Jeg er skikkelig skap-Cletus, og SA har jo så mange bra radiokanaler så du kan jo bare starte spillet og kjøre rundt mens du lytter på radioen.. Jeg kjøper det nok bare for å fylle tida frem til V. Om ikke annet har jeg jo også et annet spill:

 

Far cry 3 er bare så genialt gøy :)

 

Helt enig. Har antageligvis kommet meg halvveis frem i spillet. Storkoser meg med alle distraksjonene, utfordringene med å ta alle basene uoppdaget med kniv, samt alle de små tingene de har lagt inn i spillet.. Love it!!

Endret av Bjellesau
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg må igrunn bare spørre, men skal det, så kan vi game i ferien. Gamer ikke så mye ellers, siden har så lange skoledager.... :/

 

Spør. ;)

Jeg kan ikke spille på en liten stund ettersom at rommet mitt er blitt bomba... Hah, skal bytte tv-stativ ettersom det jeg har nå suger. Skal kjøpe et som kan reguleres fordi da kan jeg game i både sengen og sitte på stolen og holde på med pc'en på samme tid.

Uansett så var det litt for høyt som gjorde det litt vondt å spille.

Lenke til kommentar

Trodde jeg var langt unna målgruppa til Ni No Kuni, men etter å ha sett videoen (vil ikke prøve demoen som er ute nå for da blir ventetiden ulidelig) så skjønner jeg at:

1. Garantert kjøp på release

2. Kommer til å ta mye av min tid

3. Cel-shade kan faktisk se bra ut hvis det gjøres riktig

 

25. januar snart, eller?

 

Jeg har alltid likt JRPG, så skal ha dette enkelt!

Dette spillet er på min topp 10 liste neste år for alle plattformer jeg eier. Førsteplassen The Last Of Us, 2. God Of War Ascension, 3. Sly Thieves In Time, 4. Beyond Two Souls og Ni No Kuni, total Sony dominans!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Spør. ;)

Jeg kan ikke spille på en liten stund ettersom at rommet mitt er blitt bomba... Hah, skal bytte tv-stativ ettersom det jeg har nå suger. Skal kjøpe et som kan reguleres fordi da kan jeg game i både sengen og sitte på stolen og holde på med pc'en på samme tid.

Uansett så var det litt for høyt som gjorde det litt vondt å spille.

 

Okei, ja skal spørre, men går ikke på samme skole lengre, så kan hende tar litt tid til jeg ser han. Men kan spørre på face etterpå og så bare komme henn til han en tur eller noe ;)

Lenke til kommentar

Trodde jeg var langt unna målgruppa til Ni No Kuni, men etter å ha sett videoen (vil ikke prøve demoen som er ute nå for da blir ventetiden ulidelig) så skjønner jeg at:

1. Garantert kjøp på release

2. Kommer til å ta mye av min tid

3. Cel-shade kan faktisk se bra ut hvis det gjøres riktig

 

25. januar snart, eller?

 

Kan anbefale demoen. Den er veldig kort, men du får testet ut kampsystemet selv, noe som kan være greit. Jeg gleder meg som en unge til Ni No Kuni. Skal ha Collector's Edition.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...