Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Dersom jeg velger å dele VPN-tilkoblingen på PC'n faller den umiddelbart ned og kan ikke kobles til igjen før delingen er slått av. Skjønner ikke dette? Høres ut som andre har gjort dette.

Det er bra jeg er sta og tålmodig, for jeg kom på nett til slutt.

Akkurat dette problemet i sitatet fant jeg ut at skyldtes at nettverkskortet fikk satt en fast IP-adresse når VPN-tilkoblingen ble delt. Når jeg så endret tilbake til automatisk IP funket den normalt som delt.

Deretter måtte jeg sette Gateway og DNS-server på PS3-en til PC-ens IP. Måtte også åpne opp noen nødvendige porter for PSN i VPN-delingen på PC'n.

 

Da blir det spennende å prøve litt PS3-spilling fremover. Har knapt spilt på PC eller konsoll på mange år pga. studier og annet.

Har veldig mange gode minner fra de gode gamle Battlefield-dagene, så det blir fokus på BF3 den første tiden. Ellers står GT5, Dirt 3 og Uncharted bl.a. høyt på ønskelista.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke vært i no særlig "spill-humør" siste uka. Føler ikke for å spille. :hrm:

 

Jeg har Battlefield pause :)

 

Ranket opp til 46 på BF:BC2 også ga jeg meg og skal ha pause fram til BF3 blir sluppet. Betaen driter jeg sidelengs i...

 

Edit:

 

Skal vel sies at jeg ikke har vært i noe spesielt spillhumør de siste ukene jeg heller. Men Burnout Crash er overraskende moro å holde på med, finner meg stadig i situasjonen når jeg skal gi meg men skal bare ta en runde til :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Da hadde en kjøpt Ico & Shadow også ...

 

Har bare spillt de i 10 min enda, så jeg har ikke fått med meg noe særlig :p

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...