Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Har hatt resistance 3 siden det kom ut på markedet men med en snart 2mnd gammel baby så er det ikke så lett å finne tid til å spille og lite med søvn så det tok sin tid å gå igjennom spillet. Men gikk igjennom det i dag, syns det var lettere en båden 1`ern og 2`ern. 3`ern var bedre enn to første men syns at slutten var for kort sammens som KZ3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvorfor spill generelt og Fifa 12 spesielt koster fra 100 - 150 kr mer enn spill i vanlige butikker/nettbutikker?

 

Fordi de kan ha prisen sånn og fortsatt tjene på det.

 

Det er kanskje en fordel å laste ned spillet istedetfor å ha det på plate? Er kanskje verdt 150kr å slippe å ha en plate man må bruke for å kunne spille spillet...?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvorfor spill generelt og Fifa 12 spesielt koster fra 100 - 150 kr mer enn spill i vanlige butikker/nettbutikker?

 

Hvor da? Jeg betalte 399 for min Fifa12, tror ikke noen har solht det spillet for 249,- noe sted...

Jeg vurderte å kjøpe det på PSN, men det koster kr 599,99 der. Synes det var litt rart at det kosta så mye mer der enn i andre butikker...

 

 

Hvor har du kjøpt det for kr 399 forresten?

 

 

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvorfor spill generelt og Fifa 12 spesielt koster fra 100 - 150 kr mer enn spill i vanlige butikker/nettbutikker?

 

Hvor da? Jeg betalte 399 for min Fifa12, tror ikke noen har solht det spillet for 249,- noe sted...

Jeg vurderte å kjøpe det på PSN, men det koster kr 599,99 der. Synes det var litt rart at det kosta så mye mer der enn i andre butikker...

 

 

Hvor har du kjøpt det for kr 399 forresten?

 

 

 

Både Elkjøp og Spaceworld hadde pre-order på henholdsvis 399 og 389.

 

Jeg legger merke til at andre hele spill koster 599,- på PSN. I butikk får man de samme spillene for alt fra 399 til 499...

Lenke til kommentar

Vel den ironien tar ikke høyde for at det bare er 16 kolosser totalt :) Trodde forøvrig poenget med denne tråden var å prate løst og fast om playstationspill? Og siden dette Ico/SotC nettopp kom ut så skulle jeg tro det var interessant ihvertfall for noen å prate om det? Nå er det selvsagt ikke interessant i seg selv akkurat hvilken koloss noen er på uansett, men det jeg gjør kan sees på som en invitasjon til andre som også spiller/har spilt spillet til å sette i gang samtale om spillet, er det noe galt i det? Eller skal vi bare snakke om shootere her som i alle andre tråder? I så fall melder jeg meg ut.

Lenke til kommentar

Det er ingen ting med alderen (15) som skulle tilsi at du ikke ville like Ico eller Shadow of the Colossus. Det kommer rett og slett an på hvilken spillsmak du har. Jeg vil si at begge spillene har mer dybde enn et gjennomsnitlig spill. I stedet for å bare løpe rundt å skyte, så er gameplayet bygget opp rundt gåter som man må løse for å komme videre, litt som i Zelda om du har spilt det. I tillegg har de en historie som blant de som fokuserer på slikt, skal være blant de bedre i spillmediet (selv vet jeg ikke helt om jeg er enig med det, men det er verdt å oppleve for deg selv). Så det kommer an på hva du er ute etter, rett og slett. Etter min mening er begge spillene blant de ti beste PS2-spillene ihvertfall, og når man får de oppgradert i en pakke til lavere pris til PS3, så er det egentlig bare å løpe å kjøpe!

Lenke til kommentar

Det er ingen ting med alderen (15) som skulle tilsi at du ikke ville like Ico eller Shadow of the Colossus. Det kommer rett og slett an på hvilken spillsmak du har. Jeg vil si at begge spillene har mer dybde enn et gjennomsnitlig spill. I stedet for å bare løpe rundt å skyte, så er gameplayet bygget opp rundt gåter som man må løse for å komme videre, litt som i Zelda om du har spilt det. I tillegg har de en historie som blant de som fokuserer på slikt, skal være blant de bedre i spillmediet (selv vet jeg ikke helt om jeg er enig med det, men det er verdt å oppleve for deg selv). Så det kommer an på hva du er ute etter, rett og slett. Etter min mening er begge spillene blant de ti beste PS2-spillene ihvertfall, og når man får de oppgradert i en pakke til lavere pris til PS3, så er det egentlig bare å løpe å kjøpe!

 

Jeg spiller mye forskjellig jeg: burnout, lbp2, bc2, uncharted osv. Tror faktisk det er noe som passer for meg :D Er det på psstore?

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...