Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er alltid like spennt på hva folk syns om disse spillene her, så kjør på med tilbakemelding ja! Jeg har forøvrig gått 12 timers skift i helgen, så det har ikke blitt tid til noe som helst spilling om dagen. Klør i fingrene etter å fortsette på SotC og BF3 beta(PC).

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at jeg har gått til innkjøp av SotCiCoHD pakken.

cheers_tvcliff.jpg

 

 

 

 

 

Jeg skal begynne å spille på dette i kveld, noen tips? Ogsåå... Jeg har kun, eller kontrollen min er fri for analog stikker. Funker det å spille disse med kun DPAD? Ikke spør hvorfor :p hehe

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar

Er det no vits i å kjøpe bedre puter ril de analoge stikkene som skal gi bedre grip og triggerputer for å lettere få brukt l og r 2?

 

Viss det er disse til L & R2 du tenker på, så er det bare å handle inn. Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten :)

 

Jeg har disse til analog stikkene, men de har en tendens til å skli av når det minst passer seg for å si det sånn, bruker de til høyre på bildet. Men så lenge de sitter så gir de litt bedre tak på stikka.

Lenke til kommentar

Er det no vits i å kjøpe bedre puter ril de analoge stikkene som skal gi bedre grip og triggerputer for å lettere få brukt l og r 2?

 

Viss det er disse til L & R2 du tenker på, så er det bare å handle inn. Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten :)

 

Jeg har disse til analog stikkene, men de har en tendens til å skli av når det minst passer seg for å si det sånn, bruker de til høyre på bildet. Men så lenge de sitter så gir de litt bedre tak på stikka.

Går vel ann å peise litt superlim under de der.

Jeg synes de analoge stikkene gir bra nok grip, men jeg kunne virkelig tenke meg de skulder knappene.

Lenke til kommentar

USA får blant annet PS2-spillene Odin Sphere, GrimGrimoire og God Hand på PSN til 10$ i løpet av høsten. Får håpe det dukker opp her også, spesielt Odin Sphere er et nydelig spill (både det og GrimGrimoire er laget av Muramasa-folkene), mens God Hand er såpass unikt at det er kult å se det få muligheten til et større publikum!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...