Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Brenne ISO-fila på CD (med ImgBurn, InfraRecorder e.l.), putte CD-en i maskina, starte på nytt, sørg for at du har valt CD som første oppstartsval i BIOS.

 

Meir info om det trengs: How to boot from CD

 

Prøvd nå både med Imgburn og Infra, og har lastet ned både Parted Magic og GParted men når eg velger burn image så finner ikke programmet noen filer som kan brukes.

 

EDIT: Fixet.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Rykende fersk PS3-eier her.

Noen som har erfaring med å få PS3-en på nett med VPN-tilkobling i studentsamskipnadsbolig?

Jeg har søkt og lest rundt på dette forumet og alle andre steder i hele dag, uten å få logget meg på Playstation Network.

 

Jeg bor i hybel hos SiB (Bergen) og kobler til nettet på PC'n slik.

Tilgjengelig utstyr jeg har er en stasjonær PC med ett nettverkskort, en bærbar PC med både trådløst og kablet nettverkskort, en router (som bare brukes som svitsj/trådløst ap) og en vanlig svitsj.

 

Dersom jeg velger å dele VPN-tilkoblingen på PC'n faller den umiddelbart ned og kan ikke kobles til igjen før delingen er slått av. Skjønner ikke dette? Høres ut som andre har gjort dette.

 

Har forsøkt massevis av nettverksinnstillinger på PS3-en uten å få til noen nettilkobling.

 

Til slutt innstallerte jeg CCProxy på PC'n etter å ha sett dette blitt nevnt på en side om å få engelsk nett-TV på PS3, og satt opp proxy på PS3-en med PC-ens IP som serveradresse og port 808. Da kom jeg plutselig på nett og fikk lastet ned programvareoppdatering og brukt nettleseren, men Playstation Network får den ikke noen tilkobling til.

 

Noen som har direkte erfaring med dette eller skjønner noe, og kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Kjøpte meg ratchet and clank dual pack i dag. Spilte mye ratchet på ps2, og etter at jeg fikk "Ratchet and clank: Quest for booty" når PSN ble hacka tidligere i år måtte jeg bare ha de to andre :)

 

Må også ha noe å gjøre på frem til Skyrim, Uncharted og LoZ Skyward sword kommer. Skal også skaffe meg ICO & shadow of the colosuss, men det blir ikke enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hei. Rykende fersk PS3-eier her.

Noen som har erfaring med å få PS3-en på nett med VPN-tilkobling i studentsamskipnadsbolig?

Jeg har søkt og lest rundt på dette forumet og alle andre steder i hele dag, uten å få logget meg på Playstation Network.

 

Jeg bor i hybel hos SiB (Bergen) og kobler til nettet på PC'n slik.

Tilgjengelig utstyr jeg har er en stasjonær PC med ett nettverkskort, en bærbar PC med både trådløst og kablet nettverkskort, en router (som bare brukes som svitsj/trådløst ap) og en vanlig svitsj.

 

Dersom jeg velger å dele VPN-tilkoblingen på PC'n faller den umiddelbart ned og kan ikke kobles til igjen før delingen er slått av. Skjønner ikke dette? Høres ut som andre har gjort dette.

 

Har forsøkt massevis av nettverksinnstillinger på PS3-en uten å få til noen nettilkobling.

 

Til slutt innstallerte jeg CCProxy på PC'n etter å ha sett dette blitt nevnt på en side om å få engelsk nett-TV på PS3, og satt opp proxy på PS3-en med PC-ens IP som serveradresse og port 808. Da kom jeg plutselig på nett og fikk lastet ned programvareoppdatering og brukt nettleseren, men Playstation Network får den ikke noen tilkobling til.

 

Noen som har direkte erfaring med dette eller skjønner noe, og kan hjelpe meg?

 

Skal være fult mulig å få til, bodde selv i en SiB-bolig frem til i sommer, og hadde ikke noen problemer. Jeg brukte et ekstra kablet usb-nettverkskort, og delte bare vpn-tilkoblingen gjennom windows ICS.

Lenke til kommentar

Dere har vel en administrator på det nettverket? Ring han. Er sikkert noen tilganger du må ha som ikke er aktiv default.

 

Kameraten min ringte, og fikk klart svar fra admin, nei, det kunne ikke åpnes. Nettet skulle ikke brukes til spilling. Fantastisk opplegg.

 

 

Meget mulig dette er problemet på din samskipnad også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...