Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Tror dere at jeg kan oppnå f.eks pengene tilbake, ved å klage inn til "plassen-jeg-kjøpte-PS3en" at eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 var Other OS, og siden den ble fjernet så er eneste grunnen til at kjøpte PS3 borte?

 

Other OS var så viktig for deg at du kommer til "Plassen-du-kjøpte-PS3en" på etter snaut halvannet år for å klage??

Other OS er ikke viktig, men jeg har lyst på den nye versjonen av PS3, har 60 GB fat-versjonen...

 

Er det da ikke bedre å bare oppgradere den du har med en større harddisk??

 

Fat er jo mye penere enn slim utgaven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ett spørsmål. Noen som fortsatt har en levende 40GB? Har hatt min 40GB (byttet harddisk noen mnd siden) siden halvt år-år etter ps3 ble lansert, funker helt fint. Har ofte lest om phat-konsoller som har tatt kvelden etter noen år. :ph34r:

 

Min bror har en 40GB som lever enda. Selv har jeg 60GB, men den bråker noe helt forferdelig nå.

 

 

Testet ut Killzone, men sensitiviteten er jo helt på bærtur. Prøvde å skru den ned, men hjelper ikke. Er nesten umulig å sikte. Kjipt da jeg har lest en del bra om spillet.

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål. Noen som fortsatt har en levende 40GB? Har hatt min 40GB (byttet harddisk noen mnd siden) siden halvt år-år etter ps3 ble lansert, funker helt fint. Har ofte lest om phat-konsoller som har tatt kvelden etter noen år. :ph34r:

 

Eg kjøpte min rett før GTA4 kom ut, og den fungerar fint endå (har bytta harddisk). Vifta går, men det er gjerne fordi den står i TV-benken og ikkje i fri luft. Slik eg har oppfatta det er det som regel første generasjon som har for vane å døy.

Lenke til kommentar

Jeg har også den opprinnelige "ekte" PS3 fat, som kan spille PS2 spill etc.

 

Min bråker ikke noe mer nå enn den gjorde når den var ny. Heller aldri hatt noe problemer med den i noen spill.

 

Kommer aldri til å selge den. Har fortsatt PSone stående, samt en PS2 original og en PS2 mini/slim. Har forsåvidt også 2 stk SNES som virker, og en Wii.

 

Irriterer meg at jeg solgte NES'en min for maaange år siden. Den hadde det vært utrolig morsomt å ha fortsatt.

Lenke til kommentar

Testa Resistance 3 multiplayer beta idag....herre Gud for en ræva grafikk. Går utifra det er vesentlig bedre i singleplayer biten.

 

Synes grafikken ser vesentlig bedre ut en noen av shooterene der ute ;)

Er ikke det flotteste men heller ikke så bad either. Men spillet blir et must have

 

Ja det er helt klart ikke det dårligste grafikk messig på multiplayer biten, men hadde forventet endel hakk bedre fra et AAA spill idag. Regner med dem har gjort en bedre jobb i singleplayer biten, og det er jo det som teller.

Lenke til kommentar

Eg lastet nettopp ned RR Type 4. Langt fra spillet med lekreste grafikken( nå lenger), men fy faen så morro det er å spille og for noen minner.

 

Så er så ufattelig mange andre faktorer enn grafikk som avgjør om ett spill er "bra" eller ikke. Er bare fanboys som ser seg blind på grafikk, og kun ser og spiller spill som har den lekreste grafikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...