Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde jeg spille Demons Souls før jeg spiller Dark Souls?

 

Nå er ikke jeg en expert men vil si nei med ett MEN!

Dark souls skal være ett suuupervanskelig spill, og da nr 1 er ett av de vanskeligste spillene jeg har prøvd så vil det si ganske umuligt for "vanlige" gamere:P.

Dark souls er jo en nr 2 egentlig, og da er det jo såklart LURT å spille nr 1 først vis du har muligheten til det og da får du en ganske "grei" overgang på kontroll og vanskelighets fronten!:D. Men historie messig og sånt så er det ikke vits å ha spilt nr 1.

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Burde jeg spille Demons Souls før jeg spiller Dark Souls?

 

De har ingen tilknytning med historie osv. Men jeg tør ikke tenke på hvor vanskelig Dark Souls er uten å ha spilt Demon's Souls på forhånd.

 

Så ja, du burde egentlig det. Også fordi Demon's Souls er et fantastisk bra spill.

Endret av Jonasfrmk
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har møtt reinkarnasjonen av maneater i Dark Souls og det er slett ikke noe lettere sjefskamp enn den var i Demon's Souls.

 

 

Tenker du på Gargoyle eller? :) Isåfall var jo den dritlett hvis du har fått fatt på Drake Sword^^ Kappet halen av den for øksa og drepte den på første forsøk tilogmed :w00t:

 

Lenke til kommentar

Man burde spille Demon's Souls uansett om man har tenkt til å spille Dark Souls eller ikke. Jeg skjønner at mange kanskje tenker at Demon's Souls er gammelt nå og at man helst vil hoppe til det mest aktuelle, men det er virkelig å drite i eget reir hvis man overtaler seg selv til å forbigå kanskje det beste spillet til denne konsollgenerasjonen.

 

Det blir som å spørre om det er verdt å høre på Mozart iom Beethoven kom senere. :tease:

Lenke til kommentar

Til dere som vet dette! Giftige froskebeist? hvordan få vekk giften:P? en kompis av meg har klart å bli forgifta men klarer ikke å få den vekk:P

 

 

Kjøp en sånn curse-removal ting av han som står i "bjellehuset" der han drepte Gargoyle-bossen. Hvis det er den der "halv-hp" cursen iallefall

 

Lenke til kommentar

Så at Elkjøp sender ut Dark Souls i neste uke.

Og på Lefdal sender de ikke før den 22. oktober :ph34r:

 

Da må jeg bare belage meg å vente.

 

Avbestill det og kjøp på fredag! vis det ikke går så returnere du og får pengene tilbake!

ikke vanskeligere en det!

så lenge varen ikke er sendt så går det an å avbestille!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...