Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Har gitt etter for presset og bestilte meg Demon's Souls nå i første omgang. Så får vi se om det får frem den gode gamle hardcorespilleren i meg. Dersom det gir mersmak følger jeg opp med Dark Souls. Dette er vel i praksis å be om frivillig tortur i lang tid fremover, men jeg gleder meg! Ser utrolig bra ut, både Demon's Souls og Dark Souls.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om cdon venter til torsdag med å sende det eller om de sender allerede nå som Gamezone tydeligvis har gjort?

 

Bestillte mitt fra gamezone i går,,,hviss noen får det i dag vil jeg og ha:)

 

Gleder seg som en unge som om det skulle vært julaften i 1990.

 

Posten er ikke kommet enda så venter litt til,men regner med og få det i morgen da?

Release 7,,de har det på gamestop eller game i bergen men nekter å selge det før den 7...

 

sånn var det,,ENJOY IT PEEPS.Gjerne adde meg for gamings Thafoxx123rev

Lenke til kommentar

håper for guds skyld GameStop har spillet i dag, som de lovte da jeg forhåndsbestillte. kan ikke vente lengre nå!!

 

 

hvilken class skal folk spille?

 

Ahh. Jeg spiller caveman-berserker everytime. Dårlig med intelligens men enorm slagkraft og utholdenhet, pluss at du starter med DEN gigaklubben. Er godt å ha med i de tidlige stadier av disse 'Souls spillene, en hard lekse jeg forøvrig lærte i Demons Souls. :cool:

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt i 3 timer, og fortsatt ikke dødd!

Noe har man altså lært fra Demon's Souls.

Egentlig bare å ta det med ro og observere fiendens angrep, så går det som smurt :)

 

Nå skal jeg ikke dømme på de tre første timene, men så langt er det bare litt vanskeligere enn Demon's :)

Endret av negnirty
Lenke til kommentar

Må vente til fredag uansett jeg:(

Men har lånt Demons souls av en venn så nå er jeg vertfall forberett på hva jeg kan forvente:P

har dødd en del ganger men synest ikke det er noe sykt vanskelig. MEN det jeg synest er noe dritt er jo at jeg må ta hele den lange brua med den dragen som spyr flamme for å komme til bossen!!! er det noen måte å spawne nærmere bossen? den der knight bossen altså.

 

 

Står mangen player messages rett før bossen "you can summon here" eller noe sånt? hva og hvordan gjør man det?

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Det er ingen snarveier til tower knight. Du kan skyte ned dragen med pil og bue, men det er ikke sikkert det går så mye fortere siden du da må ta deg av alle fiendene, som dragen vanligvis griller, selv. Du bør heller dra til en av de andre banene i stedet, de er ikke nødvendigvis vanskeligere enn 1-2. En annen god grunn til å spare ham til senere er

 

Veien videre etter ham er sperret og du er nødt til å gjøre noe i en annen verden for å kunne komme deg videre

 

 

Angående summoning, copypasted fra wikien

 

Blue Eye Stone

online summon example

example of a Summon

 

In Demon's Souls, a host player can team up with two1 other players online to form a group of adventurers for a single level. The host, who must be alive (in physical body form), will see a bright Blue Soul Sign (a message marker left by another player in soul form, using Blue Eye Stone). The host can view how many times that player was online, and their ranking. The host can then choose to summon that player, who will arrive in soul form as a Blue Phantom.

 

The host and Blue Phantoms all receive souls for their hard work, and can team up to take out bosses even faster and safer. While you can place a Blue Soul Sign anywhere in the world, the host may only summon blue phantoms for co-op in levels that have not yet been rid of their Boss Demon. After beating a boss, all surviving Blue Phantoms will regain their physical bodies, and go back to their own worlds, but they will not progress in their own games. For example, you will not get a trophy for helping a host player beat the boss. You have to beat it in your own game.

 

Although there is the option of summoning 1 or 2 Blue Phantoms, there's also the Soul Level range factor, which restricts certain co-op with other players. You must be within the level range of the summoning player. See Level Restrictions above.

 

Whether you complete the boss fight or die in the other players world you will always be transferred back to your world. If you died from anything other than a Black Phantom, you will be returned to your world with all the souls collected and your health and MP full. If you died to a Black Phantom, you will lose half of your souls. As the co-op session ends, each player is permitted to rate the other player(s) on a grade system which stays with the character, so that in the future, other players can know how good (or bad) a certain player is. From best to worst, the ratings are "S", "A", "B", "C", "D", and "E."

 

 

Har ikke rukket å spille så veldig mye Dark Souls, men klarte i hvertfall den første minibossen etter tutorialen (Taurus Demon) med tyven min.

Endret av h_var
Lenke til kommentar

takk for svar:)

jeg har bare halve healthbaren igjen:S vet det skal gå ann å få den full igjen men helt ærlig så forstår jeg ikke:P vilken item gjør meg fullstendig heala? kommer bare halveis så stopper det:(

 

btw alle andre nexus plassene er stengt untatt den der knight bossen?:(

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Spillet mitt låser seg helt nesten hver time! Andre som har samme problem? Håper de fikser dette fort!

 

Fikk nettopp tak i et heftig sverd. Alt ble plutselig mye enklere! Føler meg litt som kongen på haugen, så går nok på en storsmell ganske snart. :p

 

 

Er det "Drake sword" du har fått deg? har hørt det skal være det beste sverdet i begynnelsen:)

Lenke til kommentar

Satan. Nå gidder jeg ikke delta mer i tråden før jeg har spillet. Misunnelig nå altså. :grumpy:

 

HAHA vet hvordan du har det:P mitt er ikke SENDT en gang:P mitt venter på gamestop HEEEELT til fredag:P så tipper jeg at det blir konge å endelig få det, men 1time etter på blir det "jævla drittspill!!! DRITT BOSS!!!":p

Lenke til kommentar

Ja.. Hva er det med gamestop egentlig? Hvorfor er de så lame med akkurat dette. De ville ikke en gang si når produktet er på lager og sånn.. Jeg skal vedde på at de har det skjult et eller annet sted bak kassa og snikspiller det mens de digger seg over at jeg ikke kan spille det før på fredag. :mad:

 

Ja.. Hva er det med gamestop egentlig? Hvorfor er de så lame med akkurat dette. De ville ikke en gang si når produktet er på lager og sånn.. Jeg skal vedde på at de har det skjult et eller annet sted bak kassa og snikspiller det mens de digger seg over at jeg ikke kan spille det før på fredag. :mad:

Lenke til kommentar

Spillet mitt låser seg helt nesten hver time! Andre som har samme problem? Håper de fikser dette fort!

 

Fikk nettopp tak i et heftig sverd. Alt ble plutselig mye enklere! Føler meg litt som kongen på haugen, så går nok på en storsmell ganske snart. :p

 

 

Er det "Drake sword" du har fått deg? har hørt det skal være det beste sverdet i begynnelsen:)

 

Det stemmer. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Ja.. Hva er det med gamestop egentlig? Hvorfor er de så lame med akkurat dette. De ville ikke en gang si når produktet er på lager og sånn.. Jeg skal vedde på at de har det skjult et eller annet sted bak kassa og snikspiller det mens de digger seg over at jeg ikke kan spille det før på fredag. :mad:

 

Ja.. Hva er det med gamestop egentlig? Hvorfor er de så lame med akkurat dette. De ville ikke en gang si når produktet er på lager og sånn.. Jeg skal vedde på at de har det skjult et eller annet sted bak kassa og snikspiller det mens de digger seg over at jeg ikke kan spille det før på fredag. :mad:

 

De sa dem hadde fått det inn i går:D men må vente til fredag:/

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...