Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

takk for svar:)

jeg har bare halve healthbaren igjen:S vet det skal gå ann å få den full igjen men helt ærlig så forstår jeg ikke:P vilken item gjør meg fullstendig heala? kommer bare halveis så stopper det:(

 

btw alle andre nexus plassene er stengt untatt den der knight bossen?:(

 

 

Heisann!

 

jo det har seg sånn at når du dør, så er du i "spiritform". det vil si at du ikke har full HP-bar. for å få full HP-bar må du enten ta ned en boss, eller bruke "Stone of ephemeral eyes". Når du er i spiritform gjør du mer skade enn du gjør når du er i humanform, så noen ganger er det greit å være i spiritform. Det finnes en ring som gir deg litt mer HP i spiritform. Cling ring. den finnes på første brett (altså 1-1) legger ved en link jeg: http://demonssouls.wikidot.com/cling-ring

 

Det andre som er greit med å være i spiritform, er at ingen kan invadere deg =)

 

og nei de andre nexusplassene kan du besøke etter at du har tatt ned phalanx-bossen. Altså bossen i 1-1. Det er det samme hvilken rekkefølge du gjør spillet i.

Endret av Agaroth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nybegynner tror jeg uansett man kan belage seg på å være i spirit form mesteparten av tiden, så kan man heller bare tenke at den halve livmåleren er det man har å forholde seg til. Men Cling Ring er lett å finne, ingen grunn til ikke å bruke den.

 

Man står fritt til å runde spillet i den rekkefølgen man vil, samtidig er det ikke noen tvil om at visse rekkefølger gjør spillet langt enklere enn andre. Personlig vil jeg anbefale å legge opp løpet etter hvordan du kan få de beste magiene tidligst mulig (se Demon's Souls wiki), da de gjør spillet mye, mye lettere. Firestorm f.eks. dreper kanskje en tredjedel av spillets bosser på 2-3 hits, og det finnes en magi som vekker deg opp når du dør og gir deg en ekstra sjanse, som kan brukes om og om igjen så lenge du har anledning til å caste den.

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Elkjøp til PS3? Bestilte på mandag men spillet har ikke blitt sendt enda. På nettsidene deres står det nå "Sendes 25.10". Det bør komme til fredag ellers ryker helgeplanen min. Dette er tidenes spills for min del.

 

Edit: Fikk en mail fra Elkjøp om at det ikke ville bli sendt før den 25.10. Skal ikke forhåndsbetille der mer.

Endret av goggys
Lenke til kommentar

Norske nettbutikker og det norske postvesenet er ikke akkurat kjent for sin hesblesende effektivitet og gravalvorlige yrkesstolthet, så hvis man vil ha noe på et bestemt tidspunkt er det tryggest å kjøpe i en fysisk butikk, eventuelt sørge for at DHL og ikke Posten tar seg av leveringen.

Det er forsåvidt sant, men man bør kunne forvente at nettbutikken i det minste sender pakken en dag før release. Dersom man bor i en av de større byene pleier som regel dessuten A-post å komme innen en dag eller to.

Lenke til kommentar

Satser på at cdon sender spillet imorgen senest, ellers blir det nok ikke flere spill derifra. Er forsåvidt ikke SÅ farlig, ellers hadde jeg jo kjøpt spillet fysisk eller enn annen plass, men har blitt mer og mer hypet etter at jeg bestilte spillet. Pretty much ett nytt Demon's souls. NAM

Lenke til kommentar

Spillet mitt låser seg helt nesten hver time! Andre som har samme problem? Håper de fikser dette fort!

 

Fikk nettopp tak i et heftig sverd. Alt ble plutselig mye enklere! Føler meg litt som kongen på haugen, så går nok på en storsmell ganske snart. :p

 

Logg deg ut fra onlinedelen, det er visst det som får det til å fryse. Har nesten bare spilt offline og da har det gått helt fint. De gangene jeg har vært online har det fryst.

 

Hvor fant du sverdet?

Lenke til kommentar

Takk for tipset, men vil gjerne spille online. Spillet lagrer heldigvis fortløpende, så mister ikke mye når spillet låser seg.

 

Sverdet:

 

Sverdet får du fra den første dragen du møter. Skyt halen til dragen flere ganger fra under brua.

 

 

Edit: Hurra! Nå kom det oppdatering til spillet. Satser på at dette løser problemet.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Takk for tipset, men vil gjerne spille online. Spillet lagrer heldigvis fortløpende, så mister ikke mye når spillet låser seg.

 

Sverdet:

 

Sverdet får du fra den første dragen du møter. Skyt halen til dragen flere ganger fra under brua.

 

 

Edit: Hurra! Nå kom det oppdatering til spillet. Satser på at dette løser problemet.

 

Antar det, for From Software har vært klar over problemet.

Lenke til kommentar

Hentet nettopp Dark Souls Limited Edition fra postkassa!

ARGHHHHH,ingen ting i kassa,KOS DEG MASSE, DØ MASSE

Same here. Hva skjer? Ting sendt fra gamezone bruker aldri mer enn en dag. Nedtur.

 

Ja Ka skjer med gamezone,ikke i postkassen i dag heller..dypt skuffet og vi må sikkert vente til freddahhhn

Lenke til kommentar

Hentet nettopp Dark Souls Limited Edition fra postkassa!

ARGHHHHH,ingen ting i kassa,KOS DEG MASSE, DØ MASSE

Same here. Hva skjer? Ting sendt fra gamezone bruker aldri mer enn en dag. Nedtur.

 

Ja Ka skjer med gamezone,ikke i postkassen i dag heller..dypt skuffet og vi må sikkert vente til freddahhhn

 

Ja, Gamezone sendte ut Rage og Dark Souls på mandag, så jeg hadde regnet med å være i gang med DS fra tirsdag av... men venter fortsatt. Tom postkasse i dag også. Jaja, da rekker jeg i det minste å bli ferdig med NG+ i Demon's Souls.

 

Har bare 1-4, 3-2 og 3-3 igjen så er jeg ferdig. Drepte goteren på slutten forrige gang, så nå blir det det den "gode" slutten istedenfor.

Lenke til kommentar

takk for svar:)

jeg har bare halve healthbaren igjen:S vet det skal gå ann å få den full igjen men helt ærlig så forstår jeg ikke:P vilken item gjør meg fullstendig heala? kommer bare halveis så stopper det:(

 

btw alle andre nexus plassene er stengt untatt den der knight bossen?:(

 

 

Heisann!

 

jo det har seg sånn at når du dør, så er du i "spiritform". det vil si at du ikke har full HP-bar. for å få full HP-bar må du enten ta ned en boss, eller bruke "Stone of ephemeral eyes". Når du er i spiritform gjør du mer skade enn du gjør når du er i humanform, så noen ganger er det greit å være i spiritform. Det finnes en ring som gir deg litt mer HP i spiritform. Cling ring. den finnes på første brett (altså 1-1) legger ved en link jeg: http://demonssouls.wikidot.com/cling-ring

 

Det andre som er greit med å være i spiritform, er at ingen kan invadere deg =)

 

og nei de andre nexusplassene kan du besøke etter at du har tatt ned phalanx-bossen. Altså bossen i 1-1. Det er det samme hvilken rekkefølge du gjør spillet i.

 

 

 

 

takktakktakktakktakktakktakk!!:D

Den ringen gjorde alt mye enk...ehm...mindre vanskelig:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...