Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, er da ikke overpowret? En rakett på ekte er jo nokk. Denne er jo vesentlig kraftigere en heatseekers men ikke alltid man får brukt den

 

 

Ok men 4 raketter fra et chopper på en bakkesoldat er ikke nok? Prøver bare å få frem hvor ubalansert spillet er på dette området. Til og med skudd fra gunner på infanteri krever masse skudd og er overhodet ikke "ekte"...

 

Helt enig, dette er vell noe av det som irriterer meg mest med bf3! På bf2 så var dette derimot mye bedre; da hadde kanonen fra helli mye mere splash skade, noe som i grunn også er mye mere realistisk!

Lenke til kommentar

Nei, er da ikke overpowret? En rakett på ekte er jo nokk. Denne er jo vesentlig kraftigere en heatseekers men ikke alltid man får brukt den

 

 

Ok men 4 raketter fra et chopper på en bakkesoldat er ikke nok? Prøver bare å få frem hvor ubalansert spillet er på dette området. Til og med skudd fra gunner på infanteri krever masse skudd og er overhodet ikke "ekte"...

 

Helt enig, dette er vell noe av det som irriterer meg mest med bf3! På bf2 så var dette derimot mye bedre; da hadde kanonen fra helli mye mere splash skade, noe som i grunn også er mye mere realistisk!

 

Hadde vi hatt et realistisk BF3 hadde det vært sinnsvakt kjedelig å spille. Et angrepshelikopter hadde fullstendig eid hele brettet. For ikke å glemme stridsvogner og tyngre skyts. Dice har gjort en fantastisk fin jobb med å gjøre spillet balansert. Selvfølgelig er det noen småjusteringer som kan gjøres her og der, men det viktigste for meg er at spillet er mer balansert enn det er realistisk. Hvis jeg vil ha et spill som satser med på realisme er ikke Battlefield-serien noe å trakte etter, da er type Armed Assault 2 eller noe i den duren riktig spill.

Lenke til kommentar

Jeg har min PS3 i et skap med glassdør. Noen spill, som f.eks BF3 krever litt mer av maskinen og dermed mer luft. Er døren igjen setter turbinene i gang etter få minutter, for deretter å roe ned cirka 5 min etter at skapdøren er satt opp. Høres ut som flere andre her sliter med dårlig lufting.

 

Et triks kan være å fjerne litt støv fra viftene:

  1. Skru av maskinen fysisk bryter bak
  2. Hold inne Eject mens maskinen skrus på igjen
  3. Viftene setter i gang for fullt og blåser ut støv fra maskinen

 

Og selvfølgelig sørge for at maskinen får nok luft ved bruk.

Lenke til kommentar

"

• Fixed a problem with high speed mouse movement

• Added back some missing Growlers on Kharg Island Conquest Large

• Added back EOR sound for SQDM and TDM

• You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position

• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!)

• Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies

• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM

• Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun

• Fixed a problem with revived players not suffering suppression

• Fixed a problem with the camera when being revived in COOP

• Added joystick deadzone setting

• Fixed sound for when climbing ladders

• Fixed an issue with some weapon sounds in first person

• Fixed a swim sound loop error

• Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry

• Increased the damage of Helicopter Miniguns against jeeps.

• Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control.

• Increased the damage of the 44 Magnum slightly.

• Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex.

• Increased the range of all .45cal and 9mm weapons.

• Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R.

• Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range.

• Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles.

• Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons.

• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.

• Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds.

• Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters.

• Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells

UI Changes (PC)

• Added round duration and ticket summary at EOR

• Advanced squad polish – should be more intuitive

• Significant changes to the Join Squad functionality (see below)

• Fixed a problem regarding keybindings while playing

• You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog"

 

Får håpe disse endringene kommer til konsoller og !!!

Lenke til kommentar

"Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control."

 

 

GLEDENS DAG! Får bare håpe de balanserer heliene nå, da kan jeg spille dette lenge.

 

Kun lansert til PC denne oppdateringen, får håpe inderlig at de fikser dette på Konsoll.

Lenke til kommentar

"Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control."

 

 

GLEDENS DAG! Får bare håpe de balanserer heliene nå, da kan jeg spille dette lenge.

 

Kun lansert til PC denne oppdateringen, får håpe inderlig at de fikser dette på Konsoll.

 

Leste før i dag at de har sendt patch-dataene til Sony og Microsoft, men at de venter på deres godkjennelse. Hva som er likt/forskjellig i patchene vet jeg dog ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...