Nilsen Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Windows-maskinen min er kidnappet. Hjelp, jeg må bruke Mac! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Jeg er en erfaren windowsbruker selv. Vil påstå jeg har gode kunnskaper innen data. Men har et parr venner som bruker mac. Når jeg skal taste på den, så føler jeg meg som verdens gamleste bestemor uten peiling på noe teknologi. Føler med deg på frustrasjonen! Lykke til! Får håpe du ikke blir for ineffektiv pga dette slik at du mister lønn Endret 22. september 2011 av Lakshore 7 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Denne mishandlingen gleder jeg meg til å følge. Har en MBPro, og det er til tider morsomt å se hvor mye kamerater uten erfaring knoter med småting når de rører den. Endret 22. september 2011 av Atald 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg LoveAmiga Skrevet 22. september 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Gled deg til en haug av dustete løsninger. 11 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Dette blir spennende. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Husker første gang jeg brukte macen min. Kan ikke helt måle seg med windows, men det er ikke så veldig langt unna. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er en erfaren windowsbruker selv. Vil påstå jeg har gode kunnskaper innen data. Men har et parr venner som bruker mac. Når jeg skal taste på den, så føler jeg som verdens gamleste bestemor uten peiling på noe teknologi. Føler med deg på frustrasjonen! Lykke til! Får håpe du ikke blir for ineffektiv pga dette slik at du mister lønn Kjenner meg igjen i den. Installerte Hackintosh her for litt siden bare for å teste, men det var nytteløst, og nå bruker jeg heller den partisjonen til Win8 Dev preview. Er "ingen" Mac brukere som vet hva en driver er, eller hvordan den installeres, og da er det slitsomt å prøve å installere nettverkskort driveren, hehe... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Kjenner meg igjen i forholdet til Apple, så det blir spennende å se hvordan dette går. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Lykke til. Du kommer til å trenge det. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 … Så lenge du finner rett kext er det jo en relativt smal sak. Om ingen har ordnet dette for HWen din blir det litt verre … Men så er ikke OSX86 akkurat en støttet løsning. Lykke til, artikkelforfatter! Det er enkelte ting med OSX jeg elsker, enkelte ting jeg hater. Trolig mest hat for min del, selv om jeg absolutt finner veien greit rundt OSet. Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Tror alle har godt av å prøve noe nytt, spesielt noe man aldri tror man kunne likt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Har de "Apple correct" innlagt i word også? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Uhm, hvorfor ikke bruke Dell-maskinen som er oppå kommoden i bildet av Mac-oppsettet? Nede til høyre: http://img.gfx.no/96...40/IMG_0120.jpg Endret 22. september 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
izihbo Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Gud... Stakkars deg... Jeg jobber i grafisk design bransjen og de første TI (10!!!) årene var det på Mac, for "den gangen" var det jo bare mac som gjaldt på det fagområdet. Nå er det bare ett par år siden jeg gikk helt over til PC fra Mac og det er helt vidundelig å slippe det rælet av et OS. Joda... Det er mindre bugs og maskinen kræsjer "aldri" (bullshit). Men det er jammen den eneste fordelen med Møcintosh... Ingen skal fortelle meg at du jobber raskere og mer effektivt på den... 5 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Spennende konsept, kommer definitivt til å følge med på det. Jeg håper forøvrig du gir det et realt forsøk, uten å ha bestemt deg på forhånd at du skal hate det. Be open minden, man. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Ingen skal fortelle meg at du jobber raskere og mer effektivt på den... Er ikke det svært individuelt? 3 Lenke til kommentar
Hunex Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Jeg hadde betalt kausjonen umiddelbart 2 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Så med andre ord blir du indirekte torturert de første dagene på jobb. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Virker som du er blitt dumpet i et mørkt hull, nå som windows 8 kommer er det ikke noe som heter "eplefrelst". En får vondt i magen av å spise for mange epler. Du burde kaste denne i søppelen når intel ivy-bride kommer i ulrabooksene. Det er det som heter å bli frelst. Ultrabook med w8, ssd og intel ivy-bridge. 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Ønsker deg lykke til. Levde selv med en MBP for noen uker siden i 7 dager, var mye opp og ned, men det går jo, selv om det ikke er slik vi er vant med. Kjente meg mye igjen i det du skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå