Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt at Galaxy SII får Ice Cream Sandwich den også, og i tillegg har bedre specs? Hva innebærer disse oppdateringene, bugfixes og lignende? Fristes veldig av skjermen til Nexus, og vil gjerne ha Android 4.0 så fort som mulig, men føles dumt å kjøpe noe som fort blir utdatert. Ikke det at jeg planlegger å spille så mye akkurat, men å kjøre nye apps raskt er viktig.

 

Galaxy Note er uaktuelt, den blir for stor for min del. Nexus er litt i største laget den også, men dere er enige om at den er førstevalget fremfor f.eks SII om man legger økonomi til side? :)

 

Du kan i grunn kjøpe en hvilken som helst av de beste Android telefonene i det siste, de vil alle kunne kjøre alt av apper og ting du hiver på de uten å klage.

Forskjellen ligger i detaljene. Noen er store, andre er tynne, mens noen bare er raske. SII har ligget på topp ganske lenge nå, det er ikke tvil om at det er en knasende god telefon.

Fordelen med Nexus, som sagt, er stock android uten tillegg fra de forskjellige produsentene.

Eneste jeg kan si er at du ikke må finne på å kjøpe LG Optimus 2X. :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte nettopp fra Komplett, og så tallet sank fra 28 til 27 bekreftede enheter ganske hurtig etter at jeg fullførte bestillingen, så jeg lurer på om det er tall på hvor mange som kommer idag og ikke allerede er kjøpt. Håper i hvert fall dette stemmer, og at jeg får min fortest mulig. Jeg har egentlig hele tiden hatt lyst å kjøpe telefonen i en fysisk butikk, men innser at både pris og ankomstdato sannsynligvis er bedre på nett.

Lenke til kommentar

Det er jo også litt mer spennende å bestille fra nett da.. Må sitte å følge med på lagerstatuser og sånt, og ikke bare gå inn i en butikk for å spør om de har den inne og enten gå ut med eller uten telefon.. :p

Ut i fra min erfaring er det ingen av mine lokale sjapper som har ny elektronikk inne den første uka etter at nettbutikkene sender de ut. Med mindre man møter opp i det øyeblikket de får de inn på lageret da..

 

Spent på batteritiden til Nexusen, ikke at det har så mye å si, er vant til å sette telefonen på lading når jeg legger meg.

Også nysgjerrig på videoavspilling. Kan jeg slenge innpå en MKV i 720P for å se den, eller må ting kodes om?

Lenke til kommentar

Det er jo også litt mer spennende å bestille fra nett da.. Må sitte å følge med på lagerstatuser og sånt, og ikke bare gå inn i en butikk for å spør om de har den inne og enten gå ut med eller uten telefon.. :p

Ut i fra min erfaring er det ingen av mine lokale sjapper som har ny elektronikk inne den første uka etter at nettbutikkene sender de ut. Med mindre man møter opp i det øyeblikket de får de inn på lageret da..

 

Spent på batteritiden til Nexusen, ikke at det har så mye å si, er vant til å sette telefonen på lading når jeg legger meg.

Også nysgjerrig på videoavspilling. Kan jeg slenge innpå en MKV i 720P for å se den, eller må ting kodes om?

Du må hente ned en spiller fra market som støtter mkv filer. Selve telefonen takler det fint.

Lenke til kommentar

når bestillte dere hos komplett?.jeg bestillte den 8 des,og forsatt står min ordre som åpen.

 

Jeg bestilte 9 des, på ettermiddagen. Står 1 stk nylig bestilt til lager – normal leveringstid 7 dager fra bestilling

Ser det bare er 11stk bekreftet til lager i dag nå, fra de 80-90 jeg så i morges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...