Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at det droppa ned til 78 stk på komplett sine sider nå. Betyr det at du bestilte ?

 

Eneste jeg tenker på er at det står "Ubekreftet" da :( Jeg håper at min blir levert til hentelageret i løpet av dagen :D

La merke til det samme selv. Tenkte jeg skulle bestille nå. Har sendt en mail til komplett, så regner med jeg har svar innen et par timer. Dersom de 78 er klare til å sendes ut i dag/i morgen så bestiller jeg derfra. Visst ikke venter jeg til Lefdal forhåpentligvis får den inn på torsdag. Vil helst være helt sikker slik at jeg slipper å ha 10k "låst" i telefoner.

Lenke til kommentar

Ser at det droppa ned til 78 stk på komplett sine sider nå. Betyr det at du bestilte ?

 

Eneste jeg tenker på er at det står "Ubekreftet" da :( Jeg håper at min blir levert til hentelageret i løpet av dagen :D

 

Komplett solgte Samsung Galaxy Nexus og når de hadde 0 igjen, satte de opp antall telefoner til 100. Dvs at de som bestilte de siste dagene har bestilt telefoner som er ubekreftet fra leverandør.

 

Tilsammen har komplett solgt 650 Nexuser. :)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Men er ikke det de som kom inn i forrige uke? Får komplett en leveranse i dag som er åpen, eller er de allerede booket?

 

Mener å huske at dem fikk inn 7.ende, men at disse var kun for salg med telenor abb. så fikk dem inn igjen 8.ende, og som er shippet ut? Så blir dette tredje leveranse. Arrester meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Nå bestiller jeg svært sjeldent noe fra nett, men la inn en bestilling på Komplett da det ser ut som den kommer før der enn i butikkene. Men frakt på 116kr til Ålesund? Er det normalpris? Bare lurer;p

 

Komplett og MXP har alltid vært dyre på frakt. Bestilte ett nettverks kort fra de for en go stund tilbake og frakta va mer en dobbelt så dyr som selve kortet. Men de må da ha blitt billigere siden den tid?

Lenke til kommentar

noen som har snakket med komplett om de får inn telefonen i dag?

Ut i fra deg jeg leser på facebooksiden deres, så er det som kommer inn i dag allerede bestilt. Det vil si at du kommer på listen over dem som kommer inn neste gang. Har fortsatt ikke fått svar på mail. Tar en telefon senere i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...