Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte at jeg har norsk ordliste. Er usikker på om dette vil ha noe å si for min del uansett, da jeg fort kommer til å installere enten SlideIt, SwiftKey eller begge.

 

Har ikke testet noe med handsfree enda. Sitter på jobb og prøver å konse serru... :whistle:

 

Funker fint med volumkontroll på handsfree ja (Jawbone). Må låse opp skjermen for at det skal virke, men det er en bagatell :-)

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at jeg har norsk ordliste. Er usikker på om dette vil ha noe å si for min del uansett, da jeg fort kommer til å installere enten SlideIt, SwiftKey eller begge.

 

Har ikke testet noe med handsfree enda. Sitter på jobb og prøver å konse serru... :whistle:

 

Heldige deg som kan trykke litt på den innimellom da Yngve!

 

Jeg derimot dro hjem fra jobb etter lunch. Da jeg kom hjem lå det en mail og ventet som sa at Nexus'en min var kommet og ligger på jobben og venter på meg!

 

Vurderer sterkt en svipptur på kontoret nå :-)

 

Har du fått testet kameraet enda?

 

Ø.

Lenke til kommentar

Har du fått testet kameraet enda?

Heisann! :)

 

Har testet kamera bare så vidt i dunkel belysning. Det ble ikke noe særlig å skryte av. Kamera på mobil er nok det minst viktige for min del, i beste fall et pluss om det er imponerende bra. Raskt var det ihvertfall. Panorama av kontoret ble også helt greit.

 

Face unlock fungerer fint, men er jo selvsagt en gimmick.

 

Jeg sliter med å koble til et trådløst nett på jobben, hvor den går i loop mellom "Henter IP adresse" og "Lagret, sikret med WEP". Får se om jeg har bedre hell med hjemmenettet.

Lenke til kommentar

Fikk melding om at pakken min var sendt fra CDON i dag tidlig. Nå ligger den klar til henting på St. Hanshaugen. Får vel rusle ned dit nå da... :tease:

 

Hrmf.

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

12.12.2011 08:54 0024 OSLO

 

Y u no in postkontor for henting?! Bor jo i Oslo :hrm:

Endret av droid
Lenke til kommentar

har lest endel på utenlandske sider at flere velger sg2 før nexus etter å ha prøvd begge to. noen skriver også at noen partier nexus vil følge oppdateringene til sg2 og ikke google. videre at kameraet er mye bedre på sg2 når man sammenligner bilder som er tatt med begge tlf. til sist er det noen som ikke liker at nexus ikke kan ta minnekort.

Lenke til kommentar

Pakken er sendt og jeg har fått sporingsnr. fra cdon :)

 

Er vidresent fra Oslo idag, regner med å motta den på torsdag/fredag.

 

Torsdag\fredag? Hvor i all verden bor du? Min er også videresendt fra oslo i dag, og regner med å kunne plukke den opp i morgen.

 

Edit: Flere som hadde lagt merke til det ja :)

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...