Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Hvorfor var Desire en katastrofal telefon?

 

Edit: kuka til quoten

 

Hehe, satser at det er meg du henviser deg til. Det var min Desire som var katastrofal. Desire generelt er sikkert bra. Min Desire manglet masse, en skikkelig mandagsmobil. Minnekortplassen kom ødelagt ut pakken. Merket det ikke før lenge etterpå da jeg begynte å høre på musikk på skolen, apps kunne jeg ikke ha mange av, den lagget mange ganger, 3G mottakeren funket ikke. I tilleg knuste skjermen veldig tidlig så det kan ha ødelagt litt av moroa. Alle probleme kom en stund etter kjøpet fordi i begynnelsen brukte jeg den kun til å ringe og sende meldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor var Desire en katastrofal telefon?

 

Edit: kuka til quoten

 

Hehe, satser at det er meg du henviser deg til. Det var min Desire som var katastrofal. Desire generelt er sikkert bra. Min Desire manglet masse, en skikkelig mandagsmobil. Minnekortplassen kom ødelagt ut pakken. Merket det ikke før lenge etterpå da jeg begynte å høre på musikk på skolen, apps kunne jeg ikke ha mange av, den lagget mange ganger, 3G mottakeren funket ikke. I tilleg knuste skjermen veldig tidlig så det kan ha ødelagt litt av moroa. Alle probleme kom en stund etter kjøpet fordi i begynnelsen brukte jeg den kun til å ringe og sende meldinger.

 

Ja, det var det :) Bra du plukka det opp. Ok. Så ikke Desire generelt. Begynte å lure for har hittil vært fornøyd, dog gleder meg til å oppdatere.

Lenke til kommentar

Noen som har lest denne ?

 

http://www.xda-developers.com/android/is-the-galaxy-nexus-still-a-nexus/

 

Dette virket som dårlige nyheter for min del.

 

Virker som det er flere versjoner av Nexusen som ikke blir oppdatert av google men av samsung.

 

Google:

*yakju (vanilla)

 

Samsung:

*yakjuxw (?)

*yakjuux (Canada)

*yakjusc (DoCoMo?)

*yakjukr (SK Telecom, S. Korea)

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar

 

SRD: Både iPhone 4/4S og HTC Rezound har høyere oppløsning, men HTC Rezound har ikke kommet til Norge, vet ikke om den kommer heller.

Jeg er klar over det, men det er jo de eneste telefonene som har høyere. Dermed mer jeg det blir feil å si at den ikke har så veldig høy PPI. Det er jo tross alt nr 2 i Norge etter Iphone, og forskjellen mellom Galaxy Nexus og Iphone er liten. Ser en på de andre alternativene som finnes idag er Galaxy Nexus ganske overlegen når det kommer til ppi.

 

Joda, det er jeg fullstendig klar over og beklager det utspillet. Jeg er blitt så vant til min 4S at jeg synes alle andre har så liten ppi. Har ikke sett på skjermen til Nexus, så det var kanskje litt dumt å uttale meg om det.

 

GeCcO : Jeg skal ikke ha ny tlf, bare lusker litt rundt på denne mobilen. Hadde en Desire for 1 mnd siden, det var en katastrofal telefon.

 

Fargene er mye penere på nexusen enn på 4s.

Lenke til kommentar

Noen som har lest denne ?

 

http://www.xda-developers.com/android/is-the-galaxy-nexus-still-a-nexus/

 

Dette virket som dårlige nyheter for min del.

 

Virker som det er flere versjoner av Nexusen som ikke blir oppdatert av google men av samsung.

 

Google:

*yakju (vanilla)

 

Samsung:

*yakjuxw (?)

*yakjuux (Canada)

*yakjusc (DoCoMo?)

*yakjukr (SK Telecom, S. Korea)

Har ikke lest hele linken din, men er det tilfeldig hvilken versjon du ender opp med om du kjøper en?

Lenke til kommentar

 

SRD: Både iPhone 4/4S og HTC Rezound har høyere oppløsning, men HTC Rezound har ikke kommet til Norge, vet ikke om den kommer heller.

Jeg er klar over det, men det er jo de eneste telefonene som har høyere. Dermed mer jeg det blir feil å si at den ikke har så veldig høy PPI. Det er jo tross alt nr 2 i Norge etter Iphone, og forskjellen mellom Galaxy Nexus og Iphone er liten. Ser en på de andre alternativene som finnes idag er Galaxy Nexus ganske overlegen når det kommer til ppi.

 

Joda, det er jeg fullstendig klar over og beklager det utspillet. Jeg er blitt så vant til min 4S at jeg synes alle andre har så liten ppi. Har ikke sett på skjermen til Nexus, så det var kanskje litt dumt å uttale meg om det.

 

GeCcO : Jeg skal ikke ha ny tlf, bare lusker litt rundt på denne mobilen. Hadde en Desire for 1 mnd siden, det var en katastrofal telefon.

 

Fargene er mye penere på nexusen enn på 4s.

 

Jeg er fullstendig enig. Fargene på 4S er dårlige, men brukandes. Jeg har vel ikke sagt noe annet ? Det er det eneste 4S mangler, fine farger.

Lenke til kommentar

Jippi:) har yakju:)

 

Hvor sjekker man hva man har?

Du må åpne filen build.prop som ligger i /system

 

hmm fant den fil som het "build", men fikk ikke åpna den. Brukte Astro.

Uten å være ekspert på dette feltet, ser det ut til at du på roote telefonen.

http://www.google.no/search?aq=f&gcx=w&ix=c2&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=open+build.prop#pq=open+build.prop&hl=no&cp=6&gs_id=u&xhr=t&q=how+to+open+build.prop&pf=p&sclient=psy-ab&source=hp&pbx=1&oq=how+to+open+build.prop&aq=0L&aqi=g-L1&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=1a9498b791987cfd&biw=1920&bih=955

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...