Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm på min desire kunne jeg velge åpne som også text med es file explorer. og jeg trur ikke du må roote bare for og lese filen.. skal du endre på den så må du nok ha root

 

Fant ikke fila engang når jeg brukte es file explorer..

trykk på * så bildet av telefonen, så i system mappa.

 

Der ja! Takk. Hadde visst yakju :)

Flaks :p hvor har du kjøpt telefonen da?

Lenke til kommentar

hmm på min desire kunne jeg velge åpne som også text med es file explorer. og jeg trur ikke du må roote bare for og lese filen.. skal du endre på den så må du nok ha root

 

Fant ikke fila engang når jeg brukte es file explorer..

trykk på * så bildet av telefonen, så i system mappa.

 

Der ja! Takk. Hadde visst yakju :)

Flaks :p hvor har du kjøpt telefonen da?

 

Kjøpt den fra unlocked-mobiles.com i England :)

Flaks? Er de fleste ikke det?

Lenke til kommentar

hmm på min desire kunne jeg velge åpne som også text med es file explorer. og jeg trur ikke du må roote bare for og lese filen.. skal du endre på den så må du nok ha root

 

Fant ikke fila engang når jeg brukte es file explorer..

trykk på * så bildet av telefonen, så i system mappa.

 

Der ja! Takk. Hadde visst yakju :)

Flaks :p hvor har du kjøpt telefonen da?

 

Kjøpt den fra unlocked-mobiles.com i England :)

Flaks? Er de fleste ikke det?

Vet ikke åssen det er jeg. leste på xda at det var flere versjoner som ikke var det og som fikk oppdateringene av samsung i steden for google. håper de som kommer her i norge er ren google

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på å få oppdateringene fra samsung eller fra google?

 

Fra Google kommer oppdateringene ganske raskt, hos Samsung og andre opratører som skal legge "skall" på androiden tar det lenger tid. I tilleg får du pure/rein android fra Google. Du bør velge selv. Vil du ha Samsung med TouchWiz og vente lenger eller vil du ha oppdateringen med en gang og få rein android.

Lenke til kommentar

Er nok som nevnt når operatører er innblandet at de vil ha egne oppdateringer med sitt eget innhold. Kjøper man den ulåst og uten noen form for binding så bør man være rimelig sikker. Ikke tror jeg at det blir å gjelde noen i Norge uansett da norske operatører har pleid å holde seg unna operatør-spesifikke oppdateringer eller spesifisering av telefoner, i motsetning til f.eks. USA hvor hver eneste operatør har sin egen versjon av mange av telefonene på markedet.

Lenke til kommentar

Er nok som nevnt når operatører er innblandet at de vil ha egne oppdateringer med sitt eget innhold. Kjøper man den ulåst og uten noen form for binding så bør man være rimelig sikker. Ikke tror jeg at det blir å gjelde noen i Norge uansett da norske operatører har pleid å holde seg unna operatør-spesifikke oppdateringer eller spesifisering av telefoner, i motsetning til f.eks. USA hvor hver eneste operatør har sin egen versjon av mange av telefonene på markedet.

 

Så jo sånn ut på den oversikten også. At det var blant annet Canada, Usa etc.

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ikke en døyt av hva det prates om her. Så jeg kan risikere å få en Galaxy Nexus der jeg ikke får updates fra google, men fra Samsung istedet????

 

Jeg kjøper fra Chess.no Betyr det operatør-innblanding?? Eller er det pure google?

Det første du sier har du helt rett i, men det siste er mer usikkert. Mest sannsynlig får du en pure Google telefon (med oppdateringer rett fra Google). Det gjelder sannsynligvis samtlige norske Nexuser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...