Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er vanskelig på legalt vis å få den shippet fra Uk til under 5k. SEr at telefrog.de har den til 439 + 40 euro * 7,8 = 3736 * 1,25 = 4670 + gebyr e(DHL). Har god erfaring med DHL fra Tyskland, ting pleier å være i hende i løpet av to dager. De jobber vell også lørdager.

 

 

Har ikke fått tilbake pengene fra cdon etter at jeg kansellerte igår.. :/

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Mange andre som går fra Desire og til Nexus nå?

Jeg gjør, Desire har vært en knalltelefon men begynner å dra på åra :)

 

 

CDON kl 16:27:

Din ordre har gått videre i håndteringen. Den pakkes for tiden av vårt lager og blir mest sannsynlig sendt ut i dag. Du bør derfor ha den på mandag.

 

Noen som har fått noe mer fornuftige svar fra CDON de siste timene?

Min står bare som "ikke sendt" og jeg bestilte omtrent 2 timer før CDON endra dato fra 2-5virkedager til 16.12.11

Lenke til kommentar

Herregud.. Tidenes loketryner som jobber for tele2.

 

28.11.11 Jeg bestillte SGN over telefon pga rabatter.

28.11.11 Fikk mld om at alt var registrert og gode greier.

08.11.11 (Da de skulle få den på lager) Ingen telefon sendt til meg :(

 

I dag ringer jeg moobi og hører:

 

Moobi: "Vi fikk en en liten levering med SGN i går, men kunne ikke sende en av de til deg pga vi venter på godkjenning fra din operatør (tele2)"

 

Jeg: "Ehm, godkjenning? jeg bestillte telefonen sist måned? og har mottat melding om at alt er i orden?"

 

Moobi: "Jo, men selgeren har ikke satt godkjent på sending av telefon"

 

 

Talentløst...

Lenke til kommentar

Herregud.. Tidenes loketryner som jobber for tele2.

 

28.11.11 Jeg bestillte SGN over telefon pga rabatter.

28.11.11 Fikk mld om at alt var registrert og gode greier.

08.11.11 (Da de skulle få den på lager) Ingen telefon sendt til meg :(

 

I dag ringer jeg moobi og hører:

 

Moobi: "Vi fikk en en liten levering med SGN i går, men kunne ikke sende en av de til deg pga vi venter på godkjenning fra din operatør (tele2)"

 

Jeg: "Ehm, godkjenning? jeg bestillte telefonen sist måned? og har mottat melding om at alt er i orden?"

 

Moobi: "Jo, men selgeren har ikke satt godkjent på sending av telefon"

 

 

Talentløst...

Når sånn ca. bestilte du??

Lenke til kommentar

Tipper Nexus klokker inn på ca 5200 ferdig fortolla med mva

 

jeg hadde flaks, kjøpte fra Clove med sending via Posten. tok en uke å få den, men måtte kun betale 95 kr i mva + fortollingsgegyr til posten. telefonen kom totalt på under 4500

 

 

Hvorfor gi like mye som den koster i Norge? ( med tanke på 5 års reklamasjonsrett, garanti og når du skal selge den videre)

Lenke til kommentar

Fyrer løs her. Har endelig blitt kvitt møkktelefonen LG Optimus 2x. Derfor ser jeg etter en arvtager. Så klart kom jeg ikke utenom denne.

 

Det jeg enkelt og greit lurer på er om noen kan gi en kort brief om deres inntrykk av telefonen?

Det hadde vært fint om noen kunne også si hvordan batteritiden er, da jeg har hørt folk si denne har dårlig batteri.

Takk :)

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra netonnet i dag straks jeg leste en artikkel om at tlfene var sendt ut. Jeg håper helt klart at jeg får den før jul, men overlever noen uker til med min trofaste Desire.

 

Får forresten veldig flash back til da vi satt på samme måten og ventet på den. Den gang gikk jeg fra en Nokia 6300 så overgangen var litt større. Eneste jeg håper på nå er at jeg får den før jeg forlater landet i begynnelsen av januar og blir borte i et halvt år. Spørs om jeg tør sende den i posten.

 

Mange andre som går fra Desire og til Nexus nå?

 

 

Ja jeg går fra Desire til Nexus. Egentlig er jeg ganske fornøyd med min Desire. Det største problemet er lagringsplassen på 100 mb som gjør at jeg ikke får lagt inn noe som helst mer, da den er stappfull. Merke også at den begynner å bli litt treig, og at surfing går ganske seint.

 

Er spent på hvor stor overgang det blir til Nexus. Tror egentlig ikke det blir det, men skal bli godt med litt lagringsplass og raskere surfing.

 

Bestilte fra chess, og datoen er nå satt til 22. desember der, så telefonen har jeg vel ikke før utpå nyåret. Surt!

 

Nei, nå var det visst 16. Desember på chess igjen. Skjønner ingenting av dette rotet.

 

Ja! Enig! Får stadig melding om at tlfminnet er fullt. Jeg sletter alt jeg kan, men slideIT f.eks kan man ikke flytte. Eller alle de svære google appene. Blir sprø. Syns dessuten touchen har blitt mindre responsiv? Selger du Desiren din? Hva kan den gå for?

 

Håper man blir litt våt i trusa de første dagene. Kontaktoversikten virker f.eks mye mer ryddig. Liker ikke måten det er lagt opp på i dag. Er rotete. Gleder meg, men kjenner at jeg overlever å vente. Sitter ikke å trykker F5 med svetteperler i panna. Enda.

Lenke til kommentar

Da er den i hus :-)

Em kompis har vært på Jersey og kjøpte den med for meg. Ca 4500,-, men jeg fikk den ihvertfall i dag :-)Selgeren i butikken sankket norsk, og det var utslagsgivende for meg i forhold til garanti.

For en herlig sak! Gled dere folkens!

Men må innrømme at 4.0.1 er litt tilvenning selv for meg som har vært med siden 1.5...

 

Til dere som har den; kan jeg stille inn hvordan ledlyset skal oppføre seg? Eventuelt hvor?

Lenke til kommentar

last ned Led tester fra market, så ser du fort hvor. Men problemet er at den lyser kanskje et halvt sekund pr. 10. sek eller noe slikt ved innkommende meldinger og lignende. håper det kommer en update snart:)

 

on topic: noen her som har rootet denne telefonen?

ble litt nysgjerrig på hvor du vil hen med dette spørsmålet :tease:

Lurte mest på om noen som har prøvd for eks. Denne :thumbup: eller noen som har tenkt å prøve de;)

Lenke til kommentar

last ned Led tester fra market, så ser du fort hvor. Men problemet er at den lyser kanskje et halvt sekund pr. 10. sek eller noe slikt ved innkommende meldinger og lignende. håper det kommer en update snart:)

 

on topic: noen her som har rootet denne telefonen?

ble litt nysgjerrig på hvor du vil hen med dette spørsmålet :tease:

Lurte mest på om noen som har prøvd for eks. Denne :thumbup: eller noen som har tenkt å prøve de;)

 

Rootet min for et par dager siden ;) Brukte den "vanlige" metoden du finner overalt. Men jeg orket ikke skrive inn alle adb kommandoene, så jeg bare kjørte batch skriptet ;)

Blir glad om dere kommer med gode måter å få utnyttet telefonen til det fulle! :D

Lenke til kommentar

Jeg vingler stadig mellom å kjøpe eller vente på noe heftigere.

 

Ankepunktene som gjør at jeg er sånn i tvil er den svake CPU/GPU'en, det middelmådige kameraet, at den ikke har Gorilla glass og at den mangler SD-card slot.

 

Det som taler for Nexusen er bra design og Android 4.0... Men så er det jo slik at alle andre mobiler før eller siden også vil få 4.0 :hmm:

 

Men jeg innser jo at man ikke kan sitte å vente på alt her i livet, og jeg trenger virkelig en ny mobil da min HTC Hero begynner å føles som en museumsgjennstand ;)

 

Her er en artikkel som ganske greit summerer opp mine tanker også: http://10division.com/samsung-galaxy-s2-hd-lte-vs-samsung-galaxy-nexus-the-unofficial-comparison-guide/

Lenke til kommentar

Når sånn ca. bestilte du??

28.11.11

 

Fyrer løs her. Har endelig blitt kvitt møkktelefonen LG Optimus 2x. Derfor ser jeg etter en arvtager. Så klart kom jeg ikke utenom denne.

 

Det jeg enkelt og greit lurer på er om noen kan gi en kort brief om deres inntrykk av telefonen?

Det hadde vært fint om noen kunne også si hvordan batteritiden er, da jeg har hørt folk si denne har dårlig batteri.

Takk :)

Hvis du leser deg bakover i tråden ser du flere tester fra folk som har fått den :)

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Da er den i hus :-)

Em kompis har vært på Jersey og kjøpte den med for meg. Ca 4500,-, men jeg fikk den ihvertfall i dag :-)Selgeren i butikken sankket norsk, og det var utslagsgivende for meg i forhold til garanti.

For en herlig sak! Gled dere folkens!

Men må innrømme at 4.0.1 er litt tilvenning selv for meg som har vært med siden 1.5...

 

Til dere som har den; kan jeg stille inn hvordan ledlyset skal oppføre seg? Eventuelt hvor?

 

Tror det er Light Flow du er på utkikk etter ;)

Lenke til kommentar

ojojoj.

 

Fikk nylig ny status på orderen fra cdon til varene pakkes.

ser også at leveringsdato er endret fra 16.12.11 til 2-5 virkedager (igjen)

 

Dersom man søker på samsung galaxy nexus i søkefeltet får man også opp at telefonen's leveringsdato til cdon er idag :o (eller 09.12.11)

 

 

Blir å gråte av glede hvis jeg får den neste uke!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...