Gå til innhold

Post dine "First world problems" her

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en kartong med ispinner. La dem i frysen. Gikk på tur og gleda meg til å spise en is når jeg kom hjem. Fryseboksen har ikke gått helt igjen pga ising bak ene skuffa (isefri fryseboks - yeah right...).

Spiser allerede smeltet ispinne nå... FML.

Skrevet

Eg et Freia påskeegg, men eg fant ikkje skeia som fulgte med... Det gjorde at eg måtte gå bort på kjøkkenet for å finne ei teskei, men det viste seg at den var for stor. Eg må ete sjokoladen rundt eggekremen først

Skrevet

Ahhh, luksusproblemer som ikk er problemer... :wee:

Hva jeg skal ta over på minnepenner i første omgang for å få det over til den andre pcen...

Skrevet

Aircondition-en på hotellrommet suser litt i overkant mye.

Jeg klagde i dag på nettopp det og ble oppgradert til et dobbelt så stort rom med fantastisk utsikt uten pålegg i prisen. Men! Jeg mistet badekaret jeg hadde på det gamle rommet...

Skrevet

Jeg klagde i dag på nettopp det og ble oppgradert til et dobbelt så stort rom med fantastisk utsikt uten pålegg i prisen. Men! Jeg mistet badekaret jeg hadde på det gamle rommet...

Hva har du lært i dag? Klag en gang til så kanskje du får en suite!

• Liker 1
Skrevet

Hadde noe mellom tennene og når jeg prøvde å få det vekk med tannpirkeren knakk den ytterste biten av og satt fast samme sted. :(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...