Psykake Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Mangler to kroner til å kjøpe meg en sjokolade...! Kukfitte. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Trodde jeg skulle slippe en prøve, men neida. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Mangler to kroner til å kjøpe meg en sjokolade...! Kukfitte. Kredittkort. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg spiste meg for mett på fiskegrateng. Auu! Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Endte opp med å spise for mye til middag og nå er jeg utrolig sliten.. Livet er hardt! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Mangler to kroner til å kjøpe meg en sjokolade...! Kukfitte. Kredittkort. ...er roten til alt vondt. 6 Lenke til kommentar
Wotanorden Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Må installere oppdateringer på MacBooken, noe som tar hundre år. Hundre år jeg heller kunne brukt på å nettshoppe. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg får masse forskjellige sms og telefoner iløpet av dagen. Blir glad og tror jeg har venner, men visst faen så er det bare tilfeldige folk som ikke vil snakke med meg, men noen andre. Lurer på hva slags populær fyr som har hatt telefonnummeret mitt, som jeg forsåvidt har hatt i ett år uten alle disse telefonene. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Kan jeg få noen av de oppdateringene? Macen min trenger dem desperat for å slutte å kræsje hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg fikk med meg i iPad hjem fra jobb, men jeg liker ikke Apple-produkter. 5 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg fikk med meg i iPad hjem fra jobb, men jeg liker ikke Apple-produkter. Søsteren min kjøpte seg en iPad før jul. Fattern fikk en iPad av jobben til jul. Jeg liker ikke Apple-produkter, men nå tar de faen meg over hjemmet mitt! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg fikk med meg i iPad hjem fra jobb, men jeg liker ikke Apple-produkter. Kondolerer Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hvis du har fått et epleprodukt i gave kan du selge den før den begynner å få bruksmerker. Er det en gave, eller skal du bruke den til jobbrelaterte ting? Endret 18. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Hvis du har fått et epleprodukt i gave kan du selge den før den begynner å få bruksmerker. Er det en gave, eller skal du bruke den til jobbrelaterte ting? Den er jobben sin eiendom, men den kan ikke brukes til jobbrelaterte ting. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Hvorfor gir de deg den da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Fordi de har lyst? For å være snille? Fordi de har kjøpt inn til alle på avdelingen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg får masse forskjellige sms og telefoner iløpet av dagen. Blir glad og tror jeg har venner, men visst faen så er det bare tilfeldige folk som ikke vil snakke med meg, men noen andre. Lurer på hva slags populær fyr som har hatt telefonnummeret mitt, som jeg forsåvidt har hatt i ett år uten alle disse telefonene. Dealer. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Tv-seriene jeg har lastet ned gratis har introsangene med, så jeg må hoppe fremover. Og noen ganger går det for langt, så jeg må gå tilbake igjen 1 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 For mange sanger å høre på mitt iTunes bibliotek. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg fikk med meg i iPad hjem fra jobb, men jeg liker ikke Apple-produkter. Søsteren min kjøpte seg en iPad før jul. Fattern fikk en iPad av jobben til jul. Jeg liker ikke Apple-produkter, men nå tar de faen meg over hjemmet mitt! Jeg håpet når jeg assassinerte Steve Jobs at dette ikke skulle skje, det er en trageide, om 20 år kommer sanheten frem og Steve Jobs will være i samme gruppe som Joseph Stalin og Hitler, Apple må stoppes før det er for sent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå