Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Får du kontakt når du kobler telefonen til PC?

Hei har prøvd å koble den til en (nesten flaut å si det) Mac mini i stua nå. Bare for å se om den tar strøm derfra. Nå har jeg skrudd av tlf og da kommer det opp et batteri på skjermen, med en liten del som er grønn. Det er vel en 5-6 prikker under batteriet og den første lyser mens de andre er grå.

Nå startet den plutselig opp av seg selv og begynte å lade. Håper den fortsetter gjennom natten......

Det gikk dessverre dritt og attpåtil skal Komplett ha inn telefonen for å sjekke at det er DOA før de eventuelt sender meg en ny. Det vil ta ca en drøy uke. Jeg trodde at en vare som døde etter fem dager kvalifiserte til DOA. Det står en uke på nettsiden til Komplett. Mitt råd er : Ligg unna Komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer nesten ikke vente til Jul, så lenge jeg vet denne vill være under Juletreet! :D

 

Har sett litt reviws, unboxings og tester og må si det ser ut som en fantastisk telefon i en klasse for seg selv! :D

 

Ønsker da spessielt den hvite, ettersom den er klart finere enn den svarte :D

 

Lite spm: NOen som vet hvordan den blåe er? Lett mulig å se att den er blå? :)

 

 

Jeg har den som er blå, men for meg ser den sort ut selv ute i solen.

Lenke til kommentar

Klage nr to: Andre enn jeg som opplever tendenser til lugging under scrolling generelt? Både i Facebook og her i dette emnet så virker det som om scrolling gjør at telefonen har ørsmå hickups. Noen andre?

 

dette mener jeg er et androidproblem, har ennå ikke vert borti en androidtelefon som er 110% smooth..

 

dette blir vel bedre når ICS kommer med hardware aksellerert ui.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevde ikke det samme problemet med S2 såvidt jeg husker. Kan dog være at det rett og slett er mer synlig med såpass stor skjerm. Men ellers merker jeg også tendenser til hakking/lugging når jeg åpner app-draweren til LauncherPro. Ganske heftige slowdowns også. Hadde ingen problemer med S2 her heller.

 

Noen som bruker LauncherPro som har erfaringer å dele vedr. akkurat dette?

Lenke til kommentar

Det har vel gjerne mer med at LauncherPro og slikt ikke er optimalisert for en så høy oppløsning? Forresten folkens, dere er kanskje klar over at Google feirer 10 milliarder solgte apps denne uken, og dermed så legger de ut 10 populære apps til 1 krone stykke hver dag de neste 10 dagene? Kjøpte MineCraft, Fieldrunners HD og Endomondo Pro igår (totalt 3 kroner) og Read It Later ble kjøpt idag for 1 kr :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har vel gjerne mer med at LauncherPro og slikt ikke er optimalisert for en så høy oppløsning? Forresten folkens, dere er kanskje klar over at Google feirer 10 milliarder solgte apps denne uken, og dermed så legger de ut 10 populære apps til 1 krone stykke hver dag de neste 10 dagene? Kjøpte MineCraft, Fieldrunners HD og Endomondo Pro igår (totalt 3 kroner) og Read It Later ble kjøpt idag for 1 kr :)

 

Hvor ser jeg hvilke apps som er på tilbud?

Lenke til kommentar

Takker for svar! Dro like gjerne til byen og testet selv. For en herlig størrelse på skjermen, men pga tykkelsen (eller mangelen på tykkelse er vel mer riktig), var det jo "piece of cake" å gå med denne i lomma. Min nåværende Xperia Play er jo en tjukk klump til sammenligning. Veier det samme som Galaxy Note også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Noen her som har rootet? Jeg rootet noten igår men fikk ikke med CWM, så det jeg lurer på er om noen vet om en fin guide for å legge inn kunn CWM på noten :) eller om noen vet om den CWM versjonen som er I rom manager funker til note? (Den er beregnet for sgs i9000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...