GÃ¥ til innhold

Supertirsdag hos Netshop 23/8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk opp denne meldingen i Facebook-feeden min nå nettopp:

Viktig melding til alle dere der ute: I morgen er det SUPERTIRSDAG! Det vil si at vi smeller til med supertilbud på diverse varer fra kl 00.00 til 24.00. Sjekk det ut! :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mailen EnvyAndroid fikk er ukens tilbud da, ikke supertirsdag...

Du ser ikke noe rart med tilbudene da? ;)

OT: MAn behøver vel ikke å følge med hele tiden? Regner med det ikke oppdateres i nevneverdig grad etter at tilbudene har blitt kunngjort.

Endret av Komakino
Skrevet

Nei, dette var tull. Kanskje jeg lemper 1-2 av de harddiskene bare for morro skyld, men ...

Jeg er litt imponert over at de har en 1920x1200-skjerm på tilbud der, men de kunne valgt en 120Hz TN (som må være 1920x1080, da) eller en IPS-basert 1920x1200 heller :)

Skrevet

Skjønner jo at de ikke har gått ut og gjort noe mer blest ut av denne saken, for de tilbudene var midt sagt superskuffende...

Skrevet

Men hvis det er de tilbudene som ligger ute nå, så la dem de ut før klokken tolv. Så tviler på at det er dem. Sikkert noen tekniske problemer eller noe sånt. Skal bli spennende med kommentar fra netshop angående dette...

Skrevet

De holder visst på og legger ut flere nå. Så får vente og se om det kanskje kommer noe likevel, selv om jeg har mine tvil. Lenge siden jeg har sett noe bra på disse "salgene".

Skrevet

Hei forumlesere !:)

Først - beklager tabben på mailutsendelsen av "ukens tilbud" i går. Av en eller annen merkelig grunn er førprisene oppgitt eks.mva, mens salgsprisen er med mva. Derfor ser det ikke så rent lite dumt ut. Blir fikset til neste uke.

Supertirsdag:

Denne gang vil vi gjøre det litt annerledes enn tidligere, da timesalg-varianten har en del ulemper. Vi vil derfor legge ut nye produkter fortløpende utover dagen, og fjerne de som vi f.eks. går tomme for. Forhåpentligvis vil det fungere godt.

Mvh Svenn Aage, Netshop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...