Gå til innhold

Supertirsdag hos Netshop 23/8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.netshop.no/Avdelinger/LYD_BILDE/HiFi--and--Hjemmekino/Hjemmekino/Samsung/Samsung-HT-C6930W-3D-hjemmekino-1330-watt,-71,HDMI,-bluray,-WiFi,-iPod-42270.aspx

 

Wi-fi betyr det at høytalerene er kabel fri altså koblet til trådløst eller betyr det at en kan koble til pc o.l. gjennom wifi

 

begge deler? forklaring plis :blush:

 

edit: fant det ut nå :pp

Endret av krabbelax
Lenke til kommentar

Hrmfff.... Har drevet og lurt på å skaffe meg en HP 6555b en stund nå, for å ta over for min aldrende HP 6715b (6555b er den eneste bærbare i en rimelig prisklasse som ikke har ræva oppløsning på skjermen). Og nå ser jeg at denne var på tilbud i går uten at jeg fikk det med meg. Jaja, da sparte jeg vel de penga...

Lenke til kommentar

Hei alle forumlesere!

 

Vi bruker vanlig sats på sendinger med posten. Frakten blir beregnet ut i fra volum og vekt mot en kundes postnummer.

 

Ellers er det godt å høre at folk er fornøyde! :)

 

Kjedelig at ikke alle kunder fikk med seg supertirsdag, men det kommer flere.

 

Ha en god dag videre! :)

Lenke til kommentar

Kan dere slenge ut kabler og vifter også neste gang? Innbiller meg at det er noe man gjerne har litt avanse på. Etter sammenslåing med Microplex hadde dere mye snacks på et timesalg - om jeg ikke husker helt feil.

 

Jeg skal melde fra videre om forespørselen din, så skal vi se hva vi får til. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker i gode gamle dager hvor det lett gikk endel tusen på timessalgene, men de siste par supertirsdagene har ikke jeg funnet en døyt.

De tingene som har vært av interesse var såpass dyre frafør hos netshop at de bare ble satt ned til normalpris eller en femtilapp under.

 

Brukte likssom komme et par pakker med mye morro av spill,kabler etc husker spesielt et spill som gidde støt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...