Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentaren ovenfor meg er ute av kontekst og den byr opp til krig. Jeg bryr meg ikke hva karakterer det og det har, jeg spiller begge om 1 måned. Ikke vits å fyre opp under til krig. Ja si det får bedre, er anmeldelser og metascore plutselig blitt viktig?

Viss andre legger ut slik score på spillene på andre plattformer blir man blåst av huet og kaller det ikke fakta og oppskrytt osv ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Plastikk ratt fra Logitech haha, du har kunnskap ser jeg :ph34r:

Mitt ratt fra Logitech er av skinn og metall. Synd at din drømmebox ikke støtter G25/G27 for da hadde Forza 4 vært helt konge, selvom jeg ser frem til det. Men blir selvfølgelig et savn å spille med ratt.

Har G25 jeg også, savner støtten til forza. Men har du litt penger til overs, ca 2500kr så kjøper du GT2 rattet, trenger ikke kjøpe pedaler da det følger med adapter til G25 pedalene...

Jeg klarer ihvefall ikke spille forza4 med kontroll eller et elendig ratt fra MS eller madcATZ...

Lenke til kommentar

Anbefaler alle Forza fans å ta en titt på denne tråden på forza forumet. Er noen "kjente" spillere fra forza miljøet som har fått spillet tidlig av turn 10, og de legger ut bilder fra spillet. Av nyheter kan det nevnes: matt lakk, hvite felger, mulighet til å fjerne spoiler, bytte eksosanlegg, lakkering av lykter osv. Alt er i denne tråden. Ser helt sinnsykt ut!! Supra'n med recaro stoler, hks intercooler, og fjerna spoiler på side 18 er sykt fet.

 

http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/4808845/ShowThread.aspx

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...