Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Noen som vet om man må installer forza 4 på hdd sånn som med 3'ern, har enda ikke surret meg til å bestille 250gb disk fra ebay, har bare 4gb utgaven akkurat nu

 

Noen som vet forresten om man går glipp av noe med å ha standard utgaven av spillet, ser at buggati veyron og ferrari 458, blir listet opp som vip

 

Men må vel være mulig å få dette gjennom dlc?

 

Har du vanlig Xbox 360 White or Elite eller Slim? Da kan jeg hjelpe til med selge min ekstra 250GB HDD til deg, nærmere info send meg en PM så ikke vi ikke diskuterer salg i en tråd

 

Bra at Microsoft og Turn 10 sikter på lansere Forza 4 i oktober, fra det spillet kommer og utover skal jeg ha 1 spill i snitt pr uke...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10098292

 

Absolutt ingen av VG's spill "journalister" har Forza blant sine topp 5 de vil spille i høst.

 

Virker ikke akkurat som det er mye interesse for spillet, særlig ikke i europa.

 

Ja la oss trekke konklusjonen med at ingen i europa er interessert i Forza 4 fordi Rune i vg ikke har det på lista si... /facepalm

 

Veldig få er interessert faktisk. Forza 3 solgte elendig og MS var nødt til å pakke inn spillet med 360 nesten umiddelbart etter lansering.

Lenke til kommentar

Noen som vet om man må installer forza 4 på hdd sånn som med 3'ern, har enda ikke surret meg til å bestille 250gb disk fra ebay, har bare 4gb utgaven akkurat nu

 

Noen som vet forresten om man går glipp av noe med å ha standard utgaven av spillet, ser at buggati veyron og ferrari 458, blir listet opp som vip

 

Men må vel være mulig å få dette gjennom dlc?

 

Har du vanlig Xbox 360 White or Elite eller Slim? Da kan jeg hjelpe til med selge min ekstra 250GB HDD til deg, nærmere info send meg en PM så ikke vi ikke diskuterer salg i en tråd

 

Bra at Microsoft og Turn 10 sikter på lansere Forza 4 i oktober, fra det spillet kommer og utover skal jeg ha 1 spill i snitt pr uke...

 

Har slim Toman, sender deg en pm jeg :)

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10098292

 

Absolutt ingen av VG's spill "journalister" har Forza blant sine topp 5 de vil spille i høst.

 

Virker ikke akkurat som det er mye interesse for spillet, særlig ikke i europa.

 

Ja la oss trekke konklusjonen med at ingen i europa er interessert i Forza 4 fordi Rune i vg ikke har det på lista si... /facepalm

 

Veldig få er interessert faktisk. Forza 3 solgte elendig og MS var nødt til å pakke inn spillet med 360 nesten umiddelbart etter lansering.

Hahaha, Sveinz har inside information folkens! Dette er alle kaloriane eg orkar bruke på sånne idiotiske innlegg.

 

 

Fantastisk morosamt!

 

Kommer seriøst den i forza 4?

 

Og jeg elsker clarkson

 

Forresten da var ce besilt fra spaceworld. til 499 så er det et kupp

Ja, men diverre berre i Autovista modusen. Det er vel meir eit 'easter egg'. Etter kva eg veit er det ikkje mogleg å køyre den i spelet. Men har sett ein del videoar frå autovista modusen. Clarkson leverar utruleg morosame kommentarar når han pratar om bilane. Han presenterar kalde fakta, på ein utruleg morosam måte, samt delar eigne erfaringar som også er utruleg vittige.

 

Dette blir utruleg bra!

Lenke til kommentar

Ganske falskt hvordan MS har fått med seg Top Gear etter at de var ganske så negative til forza 3. Kalte det for magic carpet racing.

 

Men penger kan jo tydeligvis få alle til å endre mening, akkurat som Sony plutselig fikk Gabe Newell til å slikke ballene deres etter å ha slengt massiv dritt om PS3 i årevis.

 

Horer hele gjengen.

 

Kan ikke du få deg en hobby, lese en bok, gå deg en tur, hva som helst, du skriver bare piss uansett. GTFO. Du var ett forumtroll uten sidestykke på gamerforumet og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enten så er sveinz ute etter oppmerksomhet ellers så vil han bare trolle om at ps3/gt er så mye bedre, (kanskje begge?)

Uansett fortjener sånne og bli oversett, meningsløst og gi sånne oppgulp noe som helst oppmerksomhet.

 

Ellers så har jeg forhåndsbestilt Collectors Edition og gleder meg som en guttunge. :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10098292

 

Absolutt ingen av VG's spill "journalister" har Forza blant sine topp 5 de vil spille i høst.

 

Virker ikke akkurat som det er mye interesse for spillet, særlig ikke i europa.

Spillet figurerer til gjengjeld høyt på listene til mange i denne redaksjonen, uten at jeg ser hvor relevant det er for noe som helst. Jeg mener hardnakket at Forza 3 er betydelig bedre enn GT5, så jeg vil tro det er relativt få racinginteresserte som ikke gleder seg til Forza 4. Nå er selvsagt Forza en svakere merkevare enn Gran Turismo, men det har vel mer å gjøre med at GT definerte en sjanger (og det på den/de overlegent mest populære konsollen(e)) enn at det er en bedre serie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10098292

 

Absolutt ingen av VG's spill "journalister" har Forza blant sine topp 5 de vil spille i høst.

 

Virker ikke akkurat som det er mye interesse for spillet, særlig ikke i europa.

Spillet figurerer til gjengjeld høyt på listene til mange i denne redaksjonen, uten at jeg ser hvor relevant det er for noe som helst. Jeg mener hardnakket at Forza 3 er betydelig bedre enn GT5, så jeg vil tro det er relativt få racinginteresserte som ikke gleder seg til Forza 4. Nå er selvsagt Forza en svakere merkevare enn Gran Turismo, men det har vel mer å gjøre med at GT definerte en sjanger (og det på den/de overlegent mest populære konsollen(e)) enn at det er en bedre serie.

 

Jo, det er få racing interesserte som ser frem til forza 4. Akkurat som det var få som så frem til forza 3.

 

Forza 3 solgte latterlige dårlige 175K i USA åpnings måneden. Det er skandaløst lavt for et såpass hypet spill. Gikk garantert ikke noe bedre i Europa siden her er jo 360 på klar sisteplass.

 

Spillet ble jo også bundlet med 360 i både europa og amerika i rekordfart nettopp fordi det solgte så dårlig.

 

Samme vil skje igjen, det kan jeg garantere.

 

Det eneste som holder forza serien gående til tross for elendig salg er at microsoft MÅ ha en konkurrent til GT siden det er så stort.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10098292

 

Absolutt ingen av VG's spill "journalister" har Forza blant sine topp 5 de vil spille i høst.

 

Virker ikke akkurat som det er mye interesse for spillet, særlig ikke i europa.

Spillet figurerer til gjengjeld høyt på listene til mange i denne redaksjonen, uten at jeg ser hvor relevant det er for noe som helst. Jeg mener hardnakket at Forza 3 er betydelig bedre enn GT5, så jeg vil tro det er relativt få racinginteresserte som ikke gleder seg til Forza 4. Nå er selvsagt Forza en svakere merkevare enn Gran Turismo, men det har vel mer å gjøre med at GT definerte en sjanger (og det på den/de overlegent mest populære konsollen(e)) enn at det er en bedre serie.

 

Jo, det er få racing interesserte som ser frem til forza 4. Akkurat som det var få som så frem til forza 3.

 

Forza 3 solgte latterlige dårlige 175K i USA åpnings måneden. Det er skandaløst lavt for et såpass hypet spill. Gikk garantert ikke noe bedre i Europa siden her er jo 360 på klar sisteplass.

 

Spillet ble jo også bundlet med 360 i både europa og amerika i rekordfart nettopp fordi det solgte så dårlig.

 

Samme vil skje igjen, det kan jeg garantere.

 

Det eneste som holder forza serien gående til tross for elendig salg er at microsoft MÅ ha en konkurrent til GT siden det er så stort.

 

Kan du fortelle hvilke lottonummere som blir trukket på lørdag? Du er jo tydeligvis synsk. De 175k solgte du referer til var solgt på 4 dager i slutten av oktober når det kom ut. Det solgte over 1 million utgaver på 4 uker, før det ble bundlet til noe som helst. Flere enn du som kan google ting her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10098292

 

Absolutt ingen av VG's spill "journalister" har Forza blant sine topp 5 de vil spille i høst.

 

Virker ikke akkurat som det er mye interesse for spillet, særlig ikke i europa.

Spillet figurerer til gjengjeld høyt på listene til mange i denne redaksjonen, uten at jeg ser hvor relevant det er for noe som helst. Jeg mener hardnakket at Forza 3 er betydelig bedre enn GT5, så jeg vil tro det er relativt få racinginteresserte som ikke gleder seg til Forza 4. Nå er selvsagt Forza en svakere merkevare enn Gran Turismo, men det har vel mer å gjøre med at GT definerte en sjanger (og det på den/de overlegent mest populære konsollen(e)) enn at det er en bedre serie.

 

Jo, det er få racing interesserte som ser frem til forza 4. Akkurat som det var få som så frem til forza 3.

 

Forza 3 solgte latterlige dårlige 175K i USA åpnings måneden. Det er skandaløst lavt for et såpass hypet spill. Gikk garantert ikke noe bedre i Europa siden her er jo 360 på klar sisteplass.

 

Spillet ble jo også bundlet med 360 i både europa og amerika i rekordfart nettopp fordi det solgte så dårlig.

 

Samme vil skje igjen, det kan jeg garantere.

 

Det eneste som holder forza serien gående til tross for elendig salg er at microsoft MÅ ha en konkurrent til GT siden det er så stort.

 

Kan du fortelle hvilke lottonummere som blir trukket på lørdag? Du er jo tydeligvis synsk. De 175k solgte du referer til var solgt på 4 dager i slutten av oktober når det kom ut. Det solgte over 1 million utgaver på 4 uker, før det ble bundlet til noe som helst. Flere enn du som kan google ting her.

 

1 million meg i ræva. Slutt å vær så godtroende, lettlurt og fanboyish.

 

Her er Forza 3's andre måned i USA.

 

Top 20 software sales

 

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360) / Infinity Ward, Activision / 4.20 million

Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3) / Infinity Ward, Activision / 1.87 million

New Super Mario Bros. Wii (Wii) / Nintendo / 1.39 million

Assassin's Creed II (Xbox 360) / Ubisoft Montreal, Ubisoft / 794,700

Left 4 Dead 2 (Xbox 360) / Valve, Electronic Arts / 744,000

Wii Sports Resort (Wii) / Nintendo / 720,200

Wii Fit Plus (Wii) / Nintendo / 697,000

Assassin's Creed II (PS3) / Ubisoft Montreal, Ubisoft / 448,400

Dragon Age: Origins (Xbox 360) / BioWare, Electronic Arts / 362,100

Mario Kart Wii (Wii) / Nintendo / 315,000

Wii Play (Wii) / Nintendo

Mario & Sonic at the Olympic Winter Games (Wii) / Sega

Value Game Bundle $19.99 (Wii) / Various

Mario & Luigi: Bowser's Inside Story (NDS) / Nintendo

Dragon Age: Origins (PS3) / Electronic Arts

Value Game Bundle $14.99 (NDS) / Various

God of War Collection (PS3) / Sony

Halo 3: ODST (Xbox 360) / Microsoft

Borderlands (Xbox 360) / Take 2

Madden NFL 10 (Xbox 360) / Electronic Arts

 

Allerede ute av topp 20. Vi har ikke eksakte tallene men siden det allerede var ute av topp 20 så betyr det garantert at det solgte mindre på en hel måned enn de 175K det gjorde på 4 dager første måneden.

 

Spillet var en salgsflopp av dimensjoner. Og enda verre her i europa.

Forza 4 blir kanskje siste runden hvis det ikke selger bedre. Akkurat som PGR4 ble.

Endret av Sveinz
Lenke til kommentar

Og Sveinz kommer ikke engang med kilder

 

Forza 3 solgte bra, var en stor kritikersuksess og har et stort community som er tett fulgt opp av utviklerne, i tillegg til og være et jævlig bra bilspill som forøvrig gjør resten uviktig for de fleste, så forstår virkelig ikke hva du vil frem til sveinz.

 

Og med tanke på hvor lang tid jeg kommer til og kose meg med forza 4 er salgtall ett fett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...