Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Herregud, hvor dumme er dere?

 

Det har selvsagt ikke solgt 5 millioner. Eller mener dere at hver forza 3 de bundlet med maskinen teller som salg?

 

Spillet har kanskje solgt 500K-1 million og rundt 4 millioner ble gitt bort.

 

Samme med Uncharted 2, som Sony påstår har solgt 4-5 millioner. Bare bullshit. Det solgte bedre enn Forza 3, men langt i fra de tallene på egenhånd.

 

Ikke vanskelig å "selge" millioner hvis man gir bort spillet i hver eneste solgte maskin over en lengre periode.

 

Skremmende å se hvor uinteressert mange er i fakta bare fordi det strider mot fanboy retningen deres.

Endret av Sveinz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okei men hvorfor svarer du egentlig i denne tråden? Det er vel ikke en tråd om hvor mange kopier FM3 solgte vs hvor mange FM4 kommer til å selge osv. Hvis du ikke er ineressert i FM4 så ser ikke jeg noe vits i at du komenterer noe her.

 

Og jeg tror at de som skriver her vet godt om forza serien og har spillt det.

Jeg tviler på at noen her bryr seg om slagstallene til FM3, for de som har spillt 3ern vet at 4ern kommer til å bli konge, uavhengig av hvor mye det selger ;)

Endret av DOG_50
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Enig. det spiller 0 rolle for meg hvor mye spillet har solgt/kommer til å selge. Jeg er stor fan av 3'ern og gleder meg usaklig mye til 4'ern!

 

Leste i dag at AI'en skal kunne auto-oppgradere sine biler på 4'ern! Jeg ble lei av å knuse AI'ene uansett vanskelighetsgrad på 3'ern, så dette er gode nyheter! Har et lite håp om at man skal kunne la AI kjøre dine biler fra "garasjen" på custom-løp/private multiplayer, men er redd det er å håpe på for mye

Lenke til kommentar

Er litt usikker på hvor jeg skal forhåndsbestille spillet.

Skal ha limited, gamezone virker å være tomme for forhåndsbestillinger så der får man spillet når de får det inn igjen.

 

Altså de ekstra dagene hadde ikke vært så ille om ikke to av de jeg bor med har forhåndsbestilt og får det på dagen.

Så, hvor bør man bestille for å få det på dagen? :)

Lenke til kommentar

Er litt usikker på hvor jeg skal forhåndsbestille spillet.

Skal ha limited, gamezone virker å være tomme for forhåndsbestillinger så der får man spillet når de får det inn igjen.

 

Altså de ekstra dagene hadde ikke vært så ille om ikke to av de jeg bor med har forhåndsbestilt og får det på dagen.

Så, hvor bør man bestille for å få det på dagen? :)

 

Tja, jeg bestilte fra Lefdal fordi de har veldig bra pris på spillet og det nye trådløse "rattet".

 

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-xbox-360/X360FORZA4WH/forza-4-tradlost-ratt-x360

 

Så man får rattet for bare 150kr. Det skal visstnok komme ut om en uke og koste rundt 400kr alene.

 

Men jeg tror kanskje de har priset feil, Elkjøp tar 700 for samme pakka.

 

Limited, eller collection som det står der koster 599.

 

http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-xbox-360/X360FORZA4LCE/forza-motorsport-4-collectors-edition-x360

 

De pleier å sende så man får det på dagen, om ikke før.

Lenke til kommentar

Man kan da vel umulig få en skikkelig kjørefølelse av et trådløst ratt? Synd skikkelige ratt med pedaler og opplegg skal være så dyrt (altså, om det skal være litt kvalitet over det).

 

Det skal visstnok fungere ganske bra. Sjekk inntrykk i linken.

 

http://www.destructoid.com/e3-hands-on-with-the-xbox-360-wireless-speed-wheel-203372.phtml

 

 

Jeg spiller ikke seriøst nok til å gidde å bruke ratt og pedaler, alt for mye styr å sette opp også, og for dyrt.

 

Dette virker som en perfekt mellomting.

Lenke til kommentar

Synes det er synd ingen snakker om denne perlen vi får i oktober. Dere har ingen anelse, helt sykt jeg gleder meg til å svi asfalt og style mine egne biler i oktober. Jeg skal garantert ha dette på dagen når det kommer ut! Bilspill blir man aldri lei av!

 

Som så andre sa, er synd å ha G25/G27 liggenes man ikke får brukt i Forza 4. Men da klarer jeg meg med gamepad imens ;)

Lenke til kommentar

Synes det er synd ingen snakker om denne perlen vi får i oktober. Dere har ingen anelse, helt sykt jeg gleder meg til å svi asfalt og style mine egne biler i oktober. Jeg skal garantert ha dette på dagen når det kommer ut! Bilspill blir man aldri lei av!

 

Som så andre sa, er synd å ha G25/G27 liggenes man ikke får brukt i Forza 4. Men da klarer jeg meg med gamepad imens ;)

Då er me to! Eg har riktignok vært ganske okkupert av Gears 3 dei siste dagane. Men FM4 blir fantastisk!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Synes det er synd ingen snakker om denne perlen vi får i oktober. Dere har ingen anelse, helt sykt jeg gleder meg til å svi asfalt og style mine egne biler i oktober. Jeg skal garantert ha dette på dagen når det kommer ut! Bilspill blir man aldri lei av!

 

Som så andre sa, er synd å ha G25/G27 liggenes man ikke får brukt i Forza 4. Men da klarer jeg meg med gamepad imens ;)

Då er me to! Eg har riktignok vært ganske okkupert av Gears 3 dei siste dagane. Men FM4 blir fantastisk!

 

+1! er veldig spent på hvordan fysikken blir i 4'ern, mtp at de gir oss muligheten til å slå av alle assists, også den "usynlige" styringshjelpen man ikke kunne slå av i 3'ern!

Lenke til kommentar

Synes det er synd ingen snakker om denne perlen vi får i oktober. Dere har ingen anelse, helt sykt jeg gleder meg til å svi asfalt og style mine egne biler i oktober. Jeg skal garantert ha dette på dagen når det kommer ut! Bilspill blir man aldri lei av!

 

Som så andre sa, er synd å ha G25/G27 liggenes man ikke får brukt i Forza 4. Men da klarer jeg meg med gamepad imens ;)

Då er me to! Eg har riktignok vært ganske okkupert av Gears 3 dei siste dagane. Men FM4 blir fantastisk!

 

+1! er veldig spent på hvordan fysikken blir i 4'ern, mtp at de gir oss muligheten til å slå av alle assists, også den "usynlige" styringshjelpen man ikke kunne slå av i 3'ern!

 

Da var limitedet edition bestillt :D

Gleder meg som en liten unge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...