Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

Tenker vi sier 2900 + toll og frakt = minimum 3800. Så bør du jo ha H-gir konsollen som også selges separat. kostbare leketøy de FAnatech rattene:p Jeg ser de har adaptere til både shifter og pedaler fra G25/G27...da blir det straks mer interessant, siden jeg har G25 liggende..intriguing..

Lenke til kommentar

 

 

Det her er litt typisk eller. Kommer nok til å savne porsche bilene i FM4, synd at Turn10 ikke får gjort noe :/ Men spillet skal kjøpes uansett for fm4 kommer til å bli stort :D

 

Men er det noen som har litt oversykt av hva man får i limitedet edition vs standart osv, for har lest en god del om det men har ikke helt kjønt greie.

 

også det ang velge en bil av fire om du forhåndsbestiller osv, åssen funker det?

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Har stusset litt på det samme, men står ganske greit oppsummert her CDON limited edition

 

Spørsmålet er vel hva som faktisk er eksklusivt og hva som bare er inkludert i prisen, men samtidig tilgjengelig for alle andre via DLC. ikke at det bryr meg så veldig at ikke-LCE eiere kan kjøpe samme innholdet, men jeg er mest redd for å gå glipp av noe hvis jeg ikke kjøper LCE:p derfor er LCE forhåndsbestilt for lenge siden:p

Lenke til kommentar

LCE-versjon er herved bestilt.

 

Til alle som sitter med Logitech G25-/G27-ratt: Det vil ikke fungere på Xbox 360, og da selvfølgelig ikke på Forza heller. Alternativet er Fanatec, men de er ganske kostbare.

 

Vi får kanskje ikke Porsche, men RUF, som er for Porsche det AMG er for Mercedes, er med i FM4. Microsoft har forøvrig en tilsvarende avtale med Ferrari, derfor er det ingen Ferrari å se i NFS-serien.

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar

LCE-versjon er herved bestilt.

 

Til alle som sitter med Logitech G25-/G27-ratt: Det vil ikke fungere på Xbox 360, og da selvfølgelig ikke på Forza heller. Alternativet er Fanatec, men de er ganske kostbare.

 

Vi får kanskje ikke Porsche, men RUF, som er for Porsche det AMG er for Mercedes, er med i FM4. Microsoft har forøvrig en tilsvarende avtale med Ferrari, derfor er det ingen Ferrari å se i NFS-serien.

Eg har forøvrig Microsoft rattet, og har kost meg veldig mykje med det. Eg kan ikkje samanlikne det med G25/G27, då eg ikkje har prøvd nokon av desse. Men, eg kan anbefala MS rattet ut ifrå eigne erfaringar.

 

RUF er vel og bra, men etter kva eg veit er det berre 3 stk RUF bilar som kjem med FM4 - kanskje fleire ved ein seinare anledning. For min del synes eg det er veldig trist at Porsche er utelatt. Storkosar meg med GT2 rundt Nordschleife.

 

Slike avtalar som dette, skadar berre bil-spel sjangeren. For min del er ikkje NFS og Forza direkte konkurrentar, då dei er to ganske ulike bilspel, sett vekk ifrå at du stort sett køyrer bil.

Lenke til kommentar

Gleder meg og veldig til Forza 4! Fikk nettop xbox og forza 3 så koser meg enda med det dog :p

 

Men kjipt at G25\G27 ikke er støttet.. Har G25 og spiller mye på pc med det..

 

Men har vært borti at ebay f.eks har slike adaptere så xbox'en tror at Logitech rattet er et annet ratt, og at det dermed kan brukes. Noen som har vært borti\prøvd noe slikt?

 

 

Lenke til kommentar

Det kan se ut som det gamle Microsoft-rattet er erstattet med dette trådløse rattet.

 

Jeg har sett adapteret til G25/G27, men jeg er ikke helt overbevist om det er noe å gå etter.

er en god anmeldelse av XCM Crossfire Converter. Om du allerede har Logitech-ratt kan det kanskje være en grei investering, men skal du ha nytt ratt kun til Xbox er Fanatec det beste valget. Finnes sikkert andre produsenter av ratt til Xbox også... Selv har jeg ingen erfaring med ratt, verken til PS3 eller Xbox 360.
Lenke til kommentar

Det nye rattet så helt ræva og spille med for og si det mildt, blir samme som de rattene man har till Wii, ikke brukendes til mario cart engang :p

 

Men når det er sagt så gleder jeg meg vilt til Forza 4, blir nok Limited edt, men er på jakt etter ratt, vill helst ha med girspake da dette gir den ''skikkelige'' virkelighets følelsen.

 

Synd Porsche ikke er med i FM4, men sånn er det bare bransjen er, men jeg er sikker på det er nok av andre biler jeg kan kjøre bra med uansett :p

 

EDIT:

Kan legge med at elkjøp selger limited edition til 599kr, har dog dårlig erfaring med og forhådsbestille derfra..

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-xbox-360/X360FORZA4LCE/forza-motorsport-4-collectors-edition-x360

Endret av simentp
Lenke til kommentar

Noen som vet om man må installer forza 4 på hdd sånn som med 3'ern, har enda ikke surret meg til å bestille 250gb disk fra ebay, har bare 4gb utgaven akkurat nu

 

Noen som vet forresten om man går glipp av noe med å ha standard utgaven av spillet, ser at buggati veyron og ferrari 458, blir listet opp som vip

 

Men må vel være mulig å få dette gjennom dlc?

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Det kan se ut som det gamle Microsoft-rattet er erstattet med dette trådløse rattet.

 

Jeg har sett adapteret til G25/G27, men jeg er ikke helt overbevist om det er noe å gå etter.

er en god anmeldelse av XCM Crossfire Converter. Om du allerede har Logitech-ratt kan det kanskje være en grei investering, men skal du ha nytt ratt kun til Xbox er Fanatec det beste valget. Finnes sikkert andre produsenter av ratt til Xbox også... Selv har jeg ingen erfaring med ratt, verken til PS3 eller Xbox 360.

 

Som jeg nevner lenger opp så selger Fanatec adaptere til G25/27 gerkonsoll og pedaler på hjemmesidene sine, dvs at du skal kunne bruke Fanatech rattet med pedalene og girspaken fra logitech rattet. Det må være det beste kompromisset så langt, dersom man allerede sitter med G25/27, slik som jeg og mange andre. Dersom du slipper å kjøpe hele pakken med fanatech ratt, pedaler og gorkonsoll, så trenger det faktisk ikke å bli så ekstremt dyrt. Jeg har heller ikke tro på den adapteren du nevner.

 

Jeg skal likevel klare meg med det gode gamle microsoft rattet, hvertfall frem til jeg kan rettferdiggjøre enda et rattkjøp overfor samboer:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...