Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe nytt fra Gamezone angående LCE enda heller, står fortsatt bekreftet 12.10 dog, så bare det blir sendt ut iløpet av morgen dagen så burde det vel gå, håper jeg.

 

Edit: Begynner vel å se litt mørkt ut med tanke på rattet fra Fanatec også, virker som man har litt uflaks denne uka gitt :p

 

Hva ble det så du bestilte fra Fanatec? Jeg sitter her å sikler selv uten å helt klare å få ut fingern :dribble:

 

Bestilte Fanatec CSR rattet og CSR Elite pedalene, vurderte shifter, men tror jeg kommer til å holde meg til paddle shifterne på rattet i første omgang. Kom på 380 Euro inkludert frakt, men så kommer vel moms i tillegg etterhvert, så blir jo ikke akkurat billig, men da har jeg et ratt som funker på det meste hvertfall.

 

Som nevnt i tråden til anmeldelsen har jeg startet en Car Club i Forza 4. Navnet er Gamer, så vet dere det, hvis noen kunne tenke seg å samles der.

 

Interessant, får vel kanskje joine når spillet havner i huset.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ikke værst, heldig du da. Kan virke som Spaceworld og Elkjøp/Lefdal er de butikkene som så langt har fått inn Limited Edition av spillet, for har jo vært noe krøll med leveringen av de som jeg har forstått, hvertfall hos Gamezone, men forhåpentligvis kommer de inn i løpet av dagen eller imorgen.

Lenke til kommentar

Hehe ja, billig er det ikke, det er jeg enig i, men om man først vil ha et greit ratt som funker til X360 så er det ikke så mye å velge mellom. Syntes Logitech DFGT fungerte helt knall til GT5, og det kosta jo "bare" rundt 1000kr, men fungerer jo ikke på X360. Men man hadde jo et ratt fra Microsoft med pedaler, men tror den ikke selges lenger.

 

Så valgte å slå til på et skikkelig ratt, så har jeg forhåpentligvis noe som varer en stund og som funker på det meste.

Lenke til kommentar

Wohoo. Sedona har fått en facelift! Jeg pleide å hate den banen pga all den stygge røde sanden... Det har kommet litt gress og lysere sand siden forza 3.

Også digger jeg at de har fått wankelen til å høres skikkelig wankel ut gjennom hele registeret :D

 

Sedona er jo en av de gøyeste banene og drifte.

Den og Silverstone er mine favoritt drifte baner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...