Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det blir mulighet for dragrace-dekk i FM4? Er vel relativt meningsløst å kjøre drag med "vanlige" dekk.

 

Lurer litt på dette selv, har ikke noe bekreftet informasjon, men vet jeg har lest en eller annen plass at det skal være dragrace dekk i Forza 4, kan hende det var i en eller annen review, men skal ikke si noe sikkert.

Lenke til kommentar
"For Forza 4, we’ve added a drag racing tire compound. This tire compound has more accelerative peak grip than the racing slicks, but has extremely poor cornering characteristics. Frankly, this compound is horrible to drive on a road course, but launches like a rocket. This compound also wears much faster and reacts to heat differently than the other tires in the Pirelli dataset. Because Forza is an automotive sandbox, we allow you to use this tire in regular road racing--however, you’re probably going to want to change the “damage and wear” difficulty settings to cosmetic. With the proper tuning setup, we’ve been able to use these tires to get wheelstands, but it also requires strong clutch control and car with the “right” center of mass."
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at man får kjøpt dragrace dekk. Har ikke fått spillt det så mye ettersom jeg jobber en del samt at jeg måtte være ufrivillig deltager i bryllupet til en venninne av dama.

 

Spillet er uansett konge og må nok gå til innkjøp av ratt og pedaler i løpet av uka.

Lenke til kommentar

Mer søl:

 

6224010821_1739fc3196_z.jpg

 

Dekkdeformasjon under belastning anyone? In your face GT5..

 

Huff og huff :nei: , klarer ingen poste noe som helst uten å rakke ned på andre spill her inne?

Da kan bilfans si at GT5 har flere forskjellige kjøreforhold, nattkjøring å kjøre i regn osv.

Disse vil være et stort savn i Forza 4 for min egen del, da hadde Forza 4 vært enda mer komplett pakke.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hmm heldige dere, ikke hørt noe fra gamezone enda, bare jeg får spillet til fredag hvertfall, men hadde ikke ikke blitt sint om det kom før akkurat :p

 

Edit:

Ikke mitt bilde, men fra bilde tråden på forza forumet:

6229412986_fdb561e57f_b.jpg

 

Sjeldent jeg gleder meg så mye som nå til et spill egentlig, så fredagen blir konge.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...