Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo ingen nyhet med swaps da..

 

FM3 så hadde jeg feks supra motor i celica, skyline motor i datsun 510 etc..

 

Vet at man kunne gjøre div. motor swaps i FM3, men mener å huske at dette ikke var mulig med BMW, men nå er det altså mulig med BMW, noe som jeg syntes er konge hvertfall =)

 

Edit: @TMK9C Er ikke mulig å putte v10 i E30 vel? :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Når blir forza 4 sendt ? Bestilte fra CDON jeg :p Vet at releasedatoen er 14 (?)

 

lurer på det samme egentlig. Har vært leveringsproblemer med LCE utgaven i Usa vet jeg, så blir litt paranoid når min enda ikke er sendt fra Cdon. Stikker en uke på HV øvelse i helga, så vil så yderst gjerne ha det på release så jeg får hvertfall 1 kveld med spillet:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

pokker, enda ikke sendt fra cdon...LCE passer jo ikke i postkassa, så kommer til å gå ekstra tid sikkert mtp at jeg må hente den ut på postkontoret..Nuvel, får gå over gata en tur på game dersom cdon ikke klarer å levere.

 

Enig i endring av trådtittel forøvrig:)

Lenke til kommentar

Ikke noe nytt fra Gamezone angående LCE enda heller, står fortsatt bekreftet 12.10 dog, så bare det blir sendt ut iløpet av morgen dagen så burde det vel gå, håper jeg.

 

Edit: Begynner vel å se litt mørkt ut med tanke på rattet fra Fanatec også, virker som man har litt uflaks denne uka gitt :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ikke noe nytt fra Gamezone angående LCE enda heller, står fortsatt bekreftet 12.10 dog, så bare det blir sendt ut iløpet av morgen dagen så burde det vel gå, håper jeg.

 

Edit: Begynner vel å se litt mørkt ut med tanke på rattet fra Fanatec også, virker som man har litt uflaks denne uka gitt :p

 

Hva ble det så du bestilte fra Fanatec? Jeg sitter her å sikler selv uten å helt klare å få ut fingern :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...