Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

den beste måten å tjene penger på er/var å selge biler og paintjobs. da kan du tjene mye om du er flink.

 

men det spørs om det er så lett nå omd agen siden spillet sikkert har en mye mindre spillerbase.

 

ellers så lønner det seg å kjøre så du får gratis tuning på bilmerkene du bruker mest. da sparer du mye når du skal teste nye biler.

 

2 runder på nurburgring med max antall ai spillere gir ca så mye xp du trenger for å lvle til gratis tuning på bilmerkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, takk.

 

Men har hørt mye at Rivals drag race kan gjøre at du tjener millionvis, fort. Men går på Community Monthly eller hva det heter, og finner der det er drag race. Eneste bilene jeg får kjørt er Mini Cooper og kan ikke tjene mer enn 2,500 CR. Hvis jeg skal kjøre mot de som har 150,000 CR i gevinst (på toppen av leaderboards), så må jeg ha tune eller noe på bilen, ettersom at de har kraftigere biler, men det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Hjelp?

Lenke til kommentar

Okei, takk for tips, skal prøve. Men alle folkene som lager tutorials til ditt og datt innenfor Forza 4 på YouTube, de har jo ofte rundt 250 mill. Har de hacket spillet da, eller?

Tvilsomt. Det er fort gjort å tjene penger på design og tuning i FM. Husker jeg og en annen nordmann gikk sammen om å lage et design. Dvs han tegnet og jeg farget. Bare på de normale bilene ble solgt for samlet 500mill. I tillegg solgte vi to eksklusive i egen farge og noen endringer på selve designet. De solgte alene for 500 mill samlet.

 

Om noen av disse og millionene i sin tid ble til på noen ulovlige metoder betviler jeg ikke.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Beste stedet å starte er jo først å bygge opp penger igjennom karriere. Deretter få tak i en bil som er attraktiv innenfor et eller annet, og så gjøre den ENDA mer attraktiv. Nytt design, oppgraderinger, o.l.

 

Biler kan skaffes i Auction House og i karriere. Evt. gift/gave.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Noen som vet om de vil legge til frontlys i Forza 5?

Synes det er litt tåpelig at i de få tunnelene det er i spillet, så er det bekmørkt.

Ingen frontlys i Forza 5! :)

 

Dvs... noen biler har frontlys hvor man kan se at de lyser (Feks. Aston Martin DBR9, den "grønne") - men de gir ingen effekt i tunneller osv.

 

Litt urelatert: Hvorfor har vi ingen tråd for Forza 5? Er det ingen andre som spiller?

Lenke til kommentar

Ja, det synes jeg!

 

Er klar over at Turn 10 har fått mye pepper rundt lanseringen og mikrotransaksjoner, men det synes jeg faktisk ikke er fortjent.

 

Senest i går kom det en update som retter opp en hel del i disse "problemene", men selv før denne updaten ble publisert er spillet helt ok. Jeg er ca. halvveis i career-mode, og selv om jeg må spare en liten stund for å få råd til de dyreste bilene - er det langt i fra uoverkommelig. Har kjørt diverse løp i de forskjellige pris og bilklassene, og gleder meg til det kommer mer innhold.

 

Lite tips: Har du spilt Forza-spillene tidligere kan du også få mye ingame CR-bare ved å besøke rewards.forzamotorsport.net. Selv var jeg i Tier 4 etter å ha spilt Forza 2 og 3, og minimalt på 4. Tier 4 tilsvarer 4.000.000 CR i gave, Tier 6 (som er maks) tilsvarer 6.000.000 CR.

Lenke til kommentar

Ja, det synes jeg!

 

Er klar over at Turn 10 har fått mye pepper rundt lanseringen og mikrotransaksjoner, men det synes jeg faktisk ikke er fortjent.

 

Senest i går kom det en update som retter opp en hel del i disse "problemene", men selv før denne updaten ble publisert er spillet helt ok. Jeg er ca. halvveis i career-mode, og selv om jeg må spare en liten stund for å få råd til de dyreste bilene - er det langt i fra uoverkommelig. Har kjørt diverse løp i de forskjellige pris og bilklassene, og gleder meg til det kommer mer innhold.

 

Lite tips: Har du spilt Forza-spillene tidligere kan du også få mye ingame CR-bare ved å besøke rewards.forzamotorsport.net. Selv var jeg i Tier 4 etter å ha spilt Forza 2 og 3, og minimalt på 4. Tier 4 tilsvarer 4.000.000 CR i gave, Tier 6 (som er maks) tilsvarer 6.000.000 CR.

Updaten i går gjorde det mye hyggeligere og handle biler. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+130498

jeg bryr meg egentlig ikke så mye om manglende innhold. at spillet er rushet ut før lansering er det ingen tvil om, men jeg savner primært to ting, nemlig mapple valley og morgan :) er overasket over kjørefølsen, har flere ganger bremset med f1 bilene fordi jeg tror jeg ikke greier svingen i den hastigheten jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...