Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel jeg har alltid tatt slike ting med en klype salt, men at bmw, mercedes og audi er mer aggresive i trafikken er ikke så rart når du ser antallet ungdommer som kjører de bilene i forhold til andre merker.

 

forøvrid så kjører jeg en polo diesel selv, men den blir ikke gubbekjørt for å si det sånn.

 

btw, her i telemark går det en svart audi a4 eller a6 som sivil bil...

 

og det er ikke rart subaru folk er snillest, det er jo bare eldre folk omtrent som kjører de. i alle fall er det slik heromkring.

 

ca ingen av de som kjører WRX og STI er gamlinger. Kun unge folk fra 35 og nedover...

 

Idiotene av audi sjåførene er de middelaldrene kuksugerene som er fra 35 og oppover, gjerne med en "høystatus" jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

anyway, før dette blir stoppa av en moderator, skal vi prate om noe annet, forza f.eks?

 

jeg unlucka forza world tourer i natt, mangler bare bucket list, kinect og manufacturer lvl 50 nå. bucket list kommer aldri til å skje. de to andre er det en liten sjanse for at jeg gidder. la nemlig merke til i går at de har endelig cappa hvor mye xp du trenger for å lvl op et bilmerke til ca 50k xp, antar det har kommet i en oppdatering eller med en bilpakke ellno, for sist jeg dreiv å lvla ford (var lvl 23) så måtte jeg ha godt over 100k xp.

 

og har jeg forhåndsbestillt horizon nå, gamezone har CE utgaven til 695,- tror jeg det var. da får du alle 5 preorder bilene samt vip medlemskap og tilgang til vip only stuff slik som i F4. ble dog litt skuffa over preorder bilene, det er sls amg, 458 italia, 370Z, golf R og aston martin virage. synes noen av disse bilene er for pinglete til å være preorder, og de andre har blitt pusha for mye i bilspill de siste to åra, slik som sls'en og 458 italia'en.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Uhm, vet ikke om det er helt riktig å poste her - men Forza Horizon kommer vel bare til Xbox 360, og ikke pc?

 

Er keen på spillet, men vet ikke om jeg vil kjøpe Xbox 360 bare på grunn av det. Kan jeg f.eks bruke Thrustmaster F430 eller Logitech G27 til den?

 

* Emeste grunnen til at jeg vil ha Forza Horizon er Audi Quattroen som var med i dette klippet: http://www.youtube.com/watch?v=YvOPw720-r0

Endret av Frekvens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...