Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Driver å følger med på UPS sine sider nå, venter spent på dette! http://www.fanatec.d...c48c079e15b7601

 

Er sjelden jeg gleder meg så mye for sånne ting!

Virkelig bilspill før og etter Fanatec. Kos deg!

Ja, blir nok et helt annet spill. Har tenkt på G27 alt for lenge, men nå som Forza Horizon ble annonsert så måtte jeg bare klaske til med noe som går på Xbox også. Gleder meg til å kruse, drifte, kjøre fra kompiser osv. :)

Lenke til kommentar

Stiller meg svært tvilende til Horizon. Noen som vet noe om en eventuell demo?

Pressfire fikk prøvekjøre Forza Horizon, les mer her om hva de synes: http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/5799/Biltur-ut-i-naturen-og-ml-krefter-med-et-fly

 

De bekrefter at kjørefølelsen ikke har blitt 'dummet ned' :)

 

I tillegg ble de informert om at spillet slippes 26. oktober, og det slippes en demo på Marketplace et par uker før det. :)

Lenke til kommentar

Er det bare landeveier i Forza Horizon? Landeveier er sikkert spennende det, men med autovern på sia hele tiden så blir det lite variasjon. Har sett en del klipp, og det er mulig jeg har uflaks, men jeg har ikke sett noen byer eller noe. TDU var ganske likt, selv om det var litt mer byer.

 

Hadde vært kult med Forza-fysikk i en større by, med muligheter for landevei utfor.

Turn 10 burde stå for fysikken og grafikken, og Rockstar for områdene rundt bilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...