Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

rewind ble slått av samme dag som spillet ble installert på xboxen. tullete arkade funksjon som ikke bør være i et slikt spill. om du driter deg ut så får du tåle at du må kjøre løpet om igjen.

Takk gud for at man kan velge! Jeg har lite lyst til å kjøre samma løpet som tar 30 min pga en liten feil. Jeg er ingen verdensmester bak rattet, og får heller ikke betalt for det. Jeg kjøpte Forza for å kose meg med det, og rewind eksisterer da ikke på online play, som er essensen i spillet. Du skal vel konkurrere mot andre, ikke en begredelig CPU?

 

Bruker også rewind aktivt for å lære meg innganger på svinger. Litt mere effektivt enn å ta runde på runde.

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Ser ut som det blir horizon på meg likevel.. Testet demoen nettopp, og rally løp var jo morro, 4wd og flick, mangler bare en skikkelig bil* :p

*Subaru og ikke missibitchy

 

Edit: Dere som kjøpte Limited Edt av Forza 4, var det verdt de ekstra pengene, eller?

Får ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe Horizon i LE eller ikke :p

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Edit: Dere som kjøpte Limited Edt av Forza 4, var det verdt de ekstra pengene, eller?

Får ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe Horizon i LE eller ikke :p

Jeg syns det var verdt det, fikk VIP-status så litt rabatter og noen tilfeldige biler som dukka opp i inboxen i spillet. For å ikke snakke om de ekstra bilene fra dag 1.

 

Men det er opp til deg, vil du betale omtrent 200,- ekstra for noen biler og VIP-status?

 

Ja, jeg har bestilt FH: LCE. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...