Gå til innhold

Superbillig mini-PC snart ferdig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var ikkje dum ide, selv om er litt skeptisk med skoler ect;) det blir jo skitlett for elever og stjele dei med tanke på kor mange datamus og tastatur osm "plutslig" forsviner på skoler, har dette problemet med da eg hadde små stasjoner så i stedet for og låse dei fast ect skaffet eg bare tilbake dei gamle stygge boksene ;)

 

men ville likt og hatt ein til privat bruk ja

Lenke til kommentar

var ikkje dum ide, selv om er litt skeptisk med skoler ect;) det blir jo skitlett for elever og stjele dei med tanke på kor mange datamus og tastatur osm "plutslig" forsviner på skoler, har dette problemet med da eg hadde små stasjoner så i stedet for og låse dei fast ect skaffet eg bare tilbake dei gamle stygge boksene ;)

 

men ville likt og hatt ein til privat bruk ja

Pcer på nav, feks som er lenka fast, er dritlette å ta. Bare vrikke på låsen, også kommer den ut etter kabinettet er litt skada :p

Lenke til kommentar

var ikkje dum ide, selv om er litt skeptisk med skoler ect;) det blir jo skitlett for elever og stjele dei med tanke på kor mange datamus og tastatur osm "plutslig" forsviner på skoler, har dette problemet med da eg hadde små stasjoner så i stedet for og låse dei fast ect skaffet eg bare tilbake dei gamle stygge boksene ;)

 

men ville likt og hatt ein til privat bruk ja

Pcer på nav, feks som er lenka fast, er dritlette å ta. Bare vrikke på låsen, også kommer den ut etter kabinettet er litt skada :p

Greia er vel at denne PC-en er billigere enn de fleste tastaturer. Faktisk så er den billigere enn HDMI-kabler fra mange steder. Komplett skal f.eks ha 199kr+80kr i frakt. (Kan bestilles fra England, inkludert frakt for totalt 50kr eller deromkring...)

Lenke til kommentar
Om denne kan spille av 1080p fra en USB-minnepinne og har HDMI-utgang på den anskaffes. Kan brukes til utrolig mye nyttig. Sånne som dette skulle vært innebygd i TV-er o.l.

+1

Bruk heller knappen som er ment for å gi +1 ros enn å lage et helt meningsløst innlegg som bare er til irritasjon.

(Det var jeg som ga Carl Sagan den første +1)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg bokstavelig talt dævver av kommentaren tidligere her:

 

"Bare litt nysjerrig... Hva skal til for å kalle en datamaskin for en PC egentlig? Er alle personlige datamaskiner PC'er?"

 

Ehm?JA!

For og oppklare LITT...

Pc er forkortelsen for Personal Computer som på nårsk blir Personlig Datamaskin.

 

Dog er nok dette noe jeg tror Apple verden er MEGET lite fornøyd med..for de har jo ikke pc..de har Mac..og ikke har de mobil heller..de har iPhone...OFF!

Lenke til kommentar

Jeg bokstavelig talt dævver av kommentaren tidligere her:

 

"Bare litt nysjerrig... Hva skal til for å kalle en datamaskin for en PC egentlig? Er alle personlige datamaskiner PC'er?"

 

Ehm?JA!

For og oppklare LITT...

Pc er forkortelsen for Personal Computer som på nårsk blir Personlig Datamaskin.

 

Dog er nok dette noe jeg tror Apple verden er MEGET lite fornøyd med..for de har jo ikke pc..de har Mac..og ikke har de mobil heller..de har iPhone...OFF!

Siden det er så vittig visste du vel også at tidligere var det kun IBM-maskiner med MS-DOS som operativsystem som kunne kalles PC?

Lenke til kommentar

Jeg bokstavelig talt dævver av kommentaren tidligere her:

 

"Bare litt nysjerrig... Hva skal til for å kalle en datamaskin for en PC egentlig? Er alle personlige datamaskiner PC'er?"

 

Ehm?JA!

For og oppklare LITT...

Pc er forkortelsen for Personal Computer som på nårsk blir Personlig Datamaskin.

 

Dog er nok dette noe jeg tror Apple verden er MEGET lite fornøyd med..for de har jo ikke pc..de har Mac..og ikke har de mobil heller..de har iPhone...OFF!

Siden det er så vittig visste du vel også at tidligere var det kun IBM-maskiner med MS-DOS som operativsystem som kunne kalles PC?

De var de eneste som kunne kalles IBM-kompatible PC-er.

Lenke til kommentar

det som er helt ræva er at norske skoler fortsatt har kulemus... Disse kulene forsvinner jo hele tiden og så skaffer skolen seg nye kulemuser på mirakuløst vis -.-

Gjetter meg til at det som skjer er at dem har liggende gamle mus fra oppgradering på kontoret, som dem så dytter ut til "elevmaskinene" etter hvert som det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...