Gå til innhold

Hvordan ville du straffet den eller de ansvarlige for dagens terrorhandlinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forhold til hva jeg føler vill jeg:

 

1. Skyte personen i kneskålene.

2. La han føle smerte.

3. Drepe han.

4. SMERTEFULT!

 

(LEGG MERKE TIL FØLER)

 

Forstår jo selfølgelig innerst inne at dette ikke går. Selvom det ikke går i Norge, vill jeg gjerne at han får dødstraff for dette. En dødstraff som gjør vondt. Som en annen her oppe sier, MINST livstid, forvaring, tvangsdrakt.

 

Hva angår ''livstid'' i Norge, vet vi jo at karen bare blir sittende inne et par år, så kommer ut for å ha oppført seg bra, også nyte livet. Dette irriterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hepp!

 

Nå bør dere vente med sakens fakta før vi "skyter" noen. Vedkommende kan jo være psykisk syk osv.

 

Mvh

Admin

 

Det hjelper ikke for meg at han er psykisk syk. Jeg tror ikke det går ann å bli SÅ psykisk syk. Det er bare ikke mulig. (tenker jeg)

 

Uansett hvor syk han måtte være, kan INGEN TING unnskylde dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med dødsstraff er vi jo ikke noe bedre enn han, jeg synes han skal bures inn, så skal det forskes på hvorfor han ble den han ble/hvorfor han gjorde det sånn at samfunnet kanskje kan lære noe av det.

 

Etter man har lært det man kan lære bør han settes i ett normalt norsk fengsel med jevne psykologtimer til han går med, i fengsel.

 

 

Edit: Ingen tjener på og spidde hodet hans på en pinne for allmenn beskuelse uansett hvor grusomt det han har gjort er.

Endret av Mr. Primera
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...