Gå til innhold

Hvordan bli Kjendis i 2011?


Jonasphilipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pressen har vært i dag. + fått publish på enn populær svensk blogg.

Sjekk ut det her!

 

screenshoot

post-255134-0-01955100-1312564944_thumb.png

Du lekker en annens private telefonnummer, selvsagt uten hans tillatelse for å få oppmerksomhet?

 

Hvem er han fyren`?

Btw, tror ikke du blir kjempekjent med det innslage i pressen :)

meg,vel ? Veit ikke om du veit det men innslagene som kommer på falsksanning er kjente bloggere i sverige med alt i fra 10.000 lesere til 100.000 og ofc. mer!

Kudos til meg;)

Jepp, og så er det deg. Du har ikke i nærheten av så mange lesere. I andre bloggeres øyne er du ikke noe annet enn en veldig spesiell drittunge som de liker å plage. Jeg tror ikke det er det du ønsker med tanke på "kjendisstatus"? Det genererer ikke veldig mye gratis champagne for å si det sånn...

 

Edit:

1: Du sier han "fast" eller hva han heter er "så jævlig PR-kåt at han trenger hjelp" i videoen din. Hva trenger du da? Det virker som om du er langt mer PR-kåt enn han.

 

2: Hvorfor må du alltid si "bye bitches" i slutten av videoene dine? Du slenger dritt til hver eneste "fan". Du filmer også deg selv fra en vinkel som synliggjør hver eneste busemann og snørrklump som sitter fast i nesehulen din. Det ser ikke bra ut.

Endret av ChrisReeve
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Merker jeg blir litt mektig irritert når jeg leser mye av poengene til trådstarteren...

Man kan ikke bare bli en kjendis av å skrive om ditten og datten på en blogg, man må jo faktisk ha noe interresangt å skrive, slik at folk faktisk vil lese det, jeg fikk selv en skrekk opplevelse når jeg gikk inn på den bloggen..

Ikke så veldig mange fans(som han skryter av lenger bak i posten her).

Mener ikke å rage på deg eller noe, men dette høres ikke veldig særiøst ut.

 

Tviler på andre norske kjendiser har spurt noen om "hvordan blir jeg kjendis" det blir man bare av å ha talent, eller bli med på reality program ol. Eller bare "flaks".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Gå berserk med en AK-47 Kalasjnikov midt på Karl Johan og skyt alle du ser, da blir du garantert en kjendis. Det er den letteste metoden men ikke den smarteste.

 

Yeeah, syns det blir litt flåsete å komme med slike innspill i en tid som dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Jonas Philipe Svendsen

til alle som vil bli kjent bruk Youtube.com det fungerer som faen! Vil ikke avsløre flere av mine hemmeligheter men Youtube tipset får du ta til deg:-) skal snart slette kommentarfeltene på bloggen fordi folk, tror Jeg er rasist og homo (Er ingen av delene faktisk) Bli heller kjent meg isteden for slenge dritt Men du veit HATERS Make Me .... ?"

 

Avsløre flere av dine hemmeligheter? Haha, ja man ser jo at din supertaktikk har slått godt an hittil.

 

edit;

 

http://www.facebook.com/pages/Jonas-Philipe-Svendsen-Jonas-Tv/169466836451543

 

Jonas-TV, ja. Gleder meg.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6dDvEA4j0s8

 

Ikke for å virke ond, men har du lyst å bli en ny Cathymay15 for eksempel? Det at mange har sett en video betyr ikke nødvendigvis at mange liker den..

Endret av Quote
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har nok ett par hemmmeligheter og planer, som dere ikke veit om ennå som kommer til og slå ann så får dere bare spekulere i hvordan. slenge dritt eller hva dere ønsker, i bloggen kan du i allefall se livet fra helt ukjent til kjendis adressen er blitt Jonas.bloggr.no har ett par tv-prosjekter allerede. så skal si i fra her nå prosjektene er fullført og klar gjort. men sier bare følg med på bloggen fremover kommer til og avsløre ting der snart!

Endret av WannabeKjendis
Lenke til kommentar

Du er ikke stjerne når du kun har følgere som latterliggjør deg? Ni av ti som følger deg, gjør det fordi de ler av deg. Du er allerede blitt det jeg advarte deg mot, et mobbeoffer på nett. Og selv om du ser på dette som noe positivt, så genererer det svært lite PR. 200 views på youtube, 80 likes på facebook osv. Det er tall enhver person kan oppnå, attpåtil med langt mindre arbeid enn det du har lagt i din søken etter kjendisstatus.

 

Har prøvd å si dette til deg flere ganger nå, men du tar det ikke seriøst. Ser ingen grunn til å fortsette. Du har fått advarsler fra mange her inne, men du ignorerer dem. Jeg tipper du aldri blir kjendis, aldri blir programleder, og at du blir mobbet mer og mer på nett. Det blir en ond sirkel der folk latterliggjør deg, du lager hatvideo eller et sinna blogginnlegg, som genererer litegran mer latterliggjøring av deg. Flere personer vil vite hvem du er, men ingen vil like deg.

 

Natta. ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...