Gå til innhold

Hvordan bli Kjendis i 2011?


Jonasphilipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du gutt eller jente? Det er nok lettere å få kjendisstatus som jente, enn som gutt. Spør fordi du skriver som en gutt, men har avatarbilde av en jente.

 

Lykke til. ;)

ER Nok gutt ass:)

I så fall tror jeg dessverre det blir vanskelig. Som du selv sikkert har lagt merke til, jo penere jenten som rosablogger er, jo mindre viktig er innholdet. Instant kjendis-status så lenge de oppdaterer ofte nok med bilder av seg selv.

 

Jeg tror at du ikke har store muligheter for å bli kjendis med mindre du har et spesielt talent som er interessant for andre.

Man må ikke være jente veit du:) har enn ganske populær blogg og er Ikke veldig pen eller jente folk liker den likvel:) men likevel ønsker tips hvordan jeg blir mere kjent !

Lenke til kommentar

Please, rettskrivning!!

Her er det øverste som står på bloggen din, les gjennom og finn feilene. Ta et skrivekurs, det vil hjelpe deg fremover i livet.

 

God ettermiddag, folkens idag har ikke gjort noe spessielt så langt i allefall. typ svart litt på mails osv er man up - and coming celebirty så man arbeide for det! stengt kommentarfeltet midertidelig ! Vil du kommentere så har enn facebookside du kan bruke til det.! Grunnen er vel fordi Jeg blir kalt rasist og homofil noe ikke er i det hele tatt med norge er ett fritt land og lov og ytre mening sin på eks. enn blogg som meg typ mange andre kommentarer går på at jeg er dårlig på og skrive men heller ikke sagt Jeg er proff på det heller ta meg for den jeg er (kjendis) eller la være.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kleineste bloggen jeg noengang har sett.

 

Helt oppe i toppen sammen med superkidzen liksom. Det sier sitt.

kult du sammenligner meg med @SuperKidzen da:) han har i allefall nådd målet sitt (å bli kjendis) husk og slenge dritt om andre på forumet er minst like kleint.

Hvorfor vil du egentlig bli kjendis?

 

Jeg sier ikke dette for å slenge dritt, eller for å håne deg: Du er klar over at de aller, aller fleste som leser bloggen din og ser youtube-videoene dine gjør det fordi de ler av deg og det du poster, ikke sant? Du blir latterliggjort. Hvis du ikke har lyst til å bli kjent som et nasjonalt, felles mobbeoffer, så bør du drastisk forandre fremgangsmåten din.

Endret av ChrisReeve
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg klarte bare å lese en setning på bloggen din, før jeg ga opp. Du har for mange skrivefeil og klarer ikke å formulere setningene dine.

Javel, skjer med negativt fokus a?

Kom heller med tips enn og slenge dritt bak anonyme nick.

Er ennå ikke kjendis så kunne trengt flere råd.

skal fullføre noen av disse nå så får vi se:-)

Lenke til kommentar

Hvordan blir kjendis i 2011?

 

Gjør akkurat som denne karen, da blir du garantert kjendis! :thumbdown:

Grine og klage bare fordi at idolet sitt blir hatet (noe som Bieber egentlig ikke bryr seg om).

Samtidig true dem som hater med hacking og oppsporing av FBI, CIA, osv.

 

http://www.youtube.com/watch?v=L22Jtavfleo

 

går det og gjøre det på norsk eks. med enn norsk kjendis? Fordi er ikke så flink i engelsk:)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det mulig å gjøre noe slikt mot en norsk kjendis. Men da må du regne med å få negativ oppmerksomhet. Altså, det er helt meningsløst å hate en kjendis bare for oppmerksomhet.

 

Men please, gjør noe nyttig.

Lenke til kommentar

Du kan alltids få noen til å korrekturlese det du skriver. Nå som det har vært så mye snakk om at ekstreme meninger må fram i lyset, så er det bare å kjøre på med ekstreme meninger og prøve om igjen og om igjen. Pedofili som trukket fram lenger opp er kanskje noe som vil gi deg kjendisstatus og som kan få deg på kartet, dersom du skriver en kronikk om å lovliggjøre sex med barn, eller kanskje kjønnsmoden ungdom over 12 år. Du kan si at det er foreldres egoisme som hindrer at barn kan ha nytelse med hverandre, eller 50 åringer, dersom de tenner på eldre. Du kan kalle det umoralsk at voksne lar sine interesser gå foran barns naturlige kjønnsdrift. Det fins alltid mange måter å vinkle seg rundt konvensjonelle samfunnsdogmer på. Har du talenter for å male eller lage kunst? Du kan ved en slik kronikk synliggjøre kunsten din. F.eks som fotograf. Ta bilder av voksne mennesker i bleier som har 69. Ta bilde av en unge som ser fucka ut og som kjører heroin inn i venene sine. Ta bilde av barn uten at de er nakne, som ser ut som om de mønstrer en dildo. Gjør det litt subtilt, slik at det ikke er over-the-top. Lag noen store hvite lerreter, som du pælmer masse rødmaling på, i forskjellige rødfarger, sånn ala Jackson Pollock, og kall det for "uskyldig:lek" Du kan si at du ble inspirert av mensen, av krig mellom samfunnsinteresser, av utøya, av alt sammen.

Endret av WannabeKjendis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ideen din at TV2 skal kjøre en reportasje på bildet ditt..?

Kanskje ikke repotasje. mere enn artikkel!

 

Ser ingen grunn til at Norge skal behøve deg som en offentlig person.

Kan du ikke bare slutte og skrive negative ting på min tråd her på forumet du har ikke noe bidra med uansett rapporter deg inn snart btw!

Lenke til kommentar

Du er ikke en allerede etablert og kjent kunster, så du kan ikke bare smelle litt rødmaling på et lerrett og tro at det blir noe populært...

 

Ellers er jeg enig med McHansern. Hittil har du ikke vist noe som helst som tilsier at Norge behøver deg som kjendis, snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...