Gå til innhold

Hvordan bli Kjendis i 2011?


Jonasphilipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en prominent mediefigur som gikk fra å være slave på skolebenken til å være kjent i hele landet. Om du, WannabeKjendis, vil bli som meg skal jeg fortelle deg mine hemmeligheter, men det kommer til å koste noen tusenlapper. Men det er vel ikke noe problem, du kommer til å tjene det inn igjen på kort tid.

hvem er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://jonas.bloggr.no/2011/08/05/haha-lol-fikk-melding-fra-enn-kis/

 

12: Du skriver selv at du er autist og lider av aspergers-syndrom. Du skriver også at du har lyst å skrive om dette. Hvorfor gjør du ikke det? Det er faktisk noe som folk reellt kan synes er interessant å lese om. Dine erfaringer med sykdommen, hvordan det har påvirket deg tidligere, episoder som følge av sykdommen? Dette er det eneste jeg tror som kan booste bloggen din. Men da må du også være ærlig, gjerne fortelle spesielle og flaue historier osv. Hvis det blir populært, så blir du ikke populær pga. du blir mobbet på nettet, men da blir du populær fordi du skriver om noe andre synes er interessant å lese. Vær så snill å følg noen av mine råd, og ta min kritikk til deg. Hvis ikke fortsetter du bare å se ut som en tilbakestående drittsekk på nett, med kraftige vrangforestillinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan går det, Jonas? Blir det noe fremskritt?

Jo takk Carl. fått noen tilbud og jobbet enn del og allerede nådd opp til 16. plass på bloggr.no snart forbi Tommylife.bloggr.no som er enn veldig populær blogger.

Har allerede tre tv-program på gang uten kan fortelle noe mer!

tips mottas med takk fordi er jo fremdeles ikke a-kjendis typ :-)

 

Ha enn riktig fin kveld videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heh, jeg ser du har postet et bilde av "dagens antrekk", og skriver under hvilke sko du hadde. Er det da ikke en fordel at skoene vises på bilde, og at linken ikke går til kvinnesko-kolleksjonen til brandos.no? :wee:

Joda, Men like vel tjente jeg enn slant på tekstlinken. Jo det med skoene som syntes på bildet så skal Jeg selvføgelig ta meg til all kritikk.

Skrivefeil er også notert skal gå over til retteprogram ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan går det, Jonas? Blir det noe fremskritt?

Jo takk Carl. fått noen tilbud og jobbet enn del og allerede nådd opp til 16. plass på bloggr.no snart forbi Tommylife.bloggr.no som er enn veldig populær blogger.

Forskjell på å vere mykje lest og populær. Eg har bidratt til å øke lesartalet til både deg og Tommylife, men eg kan ikkje sei at eg er fan av nokon av dykk for det om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan går det, Jonas? Blir det noe fremskritt?

Jo takk Carl. fått noen tilbud og jobbet enn del og allerede nådd opp til 16. plass på bloggr.no snart forbi Tommylife.bloggr.no som er enn veldig populær blogger.

Forskjell på å vere mykje lest og populær. Eg har bidratt til å øke lesartalet til både deg og Tommylife, men eg kan ikkje sei at eg er fan av nokon av dykk for det om.

Takk for det da, hvordan har du bidratt ?

 

Jeg kan være retteprogrammet ditt; tar 10 kroner per endring.

Haha, Morsom du!

Lenke til kommentar

At ikke alle skriver perfekt norsk (ikke jeg heller) har jeg ikke noe imot, men hvorfor skal du absolutt blande inn ord du har plukket opp fra svenske bloggere!? F.eks "typ". Vær så snill; slutt med det! Ekstremt irriterende å lese.

 

Forresten; hvor mye tjente du på å linke til Nelly.com og Brandos.no?

 

Klem og go natt!

Lenke til kommentar

At ikke alle skriver perfekt norsk (ikke jeg heller) har jeg ikke noe imot, men hvorfor skal du absolutt blande inn ord du har plukket opp fra svenske bloggere!? F.eks "typ". Vær så snill; slutt med det! Ekstremt irriterende å lese.

 

Forresten; hvor mye tjente du på å linke til Nelly.com og Brandos.no?

 

Klem og go natt!

Inntjeningen min vil ikke røpe det er mellom min bloggpartner og meg.

Jeg liker ordet typ. så det kommer til og bruke fremover også Bra du også sier at ikke alle skriver perfekt norsk :-) helt enig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...