Gå til innhold

Hvordan bli Kjendis i 2011?


Jonasphilipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ikke stjerne når du kun har følgere som latterliggjør deg? Ni av ti som følger deg, gjør det fordi de ler av deg. Du er allerede blitt det jeg advarte deg mot, et mobbeoffer på nett. Og selv om du ser på dette som noe positivt, så genererer det svært lite PR. 200 views på youtube, 80 likes på facebook osv. Det er tall enhver person kan oppnå, attpåtil med langt mindre arbeid enn det du har lagt i din søken etter kjendisstatus.

 

Har prøvd å si dette til deg flere ganger nå, men du tar det ikke seriøst. Ser ingen grunn til å fortsette. Du har fått advarsler fra mange her inne, men du ignorerer dem. Jeg tipper du aldri blir kjendis, aldri blir programleder, og at du blir mobbet mer og mer på nett. Det blir en ond sirkel der folk latterliggjør deg, du lager hatvideo eller et sinna blogginnlegg, som genererer litegran mer latterliggjøring av deg. Flere personer vil vite hvem du er, men ingen vil like deg.

 

Natta. ;)

 

Værsnå snill og bare la den tråden ligger, dette spillet er tydeligvis du ikke forstår. Har man skape ett "Image" går det ann og endre på det senere til eks. programleder fra blogger du burde skaffe deg litt lese stoff før du går ut i offentligheten og kommenterer noe du ikke har noe peil, på :) Jeg bare sier følg med på bloggen og sosialemedier,nettaviser,tvkanler. så dukker Jeg nok opp snart skal du se:)

Endret av WannabeKjendis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes du viser bra initiativ og fremgang tror du klarer å bli kjendis rimelig fort i denne farta, sikkert innen et halvt år ihvertfall. :new_woot:

 

du virker som en veldig oppegående type :thumbup:

Takk, endelig noen som hyggelige :-) takk igjen håper du følger meg i min "Fremgang" i eks. bloggen, håper jo det da! Klem og Go Natt!

Lenke til kommentar

Værsnå snill og bare la den tråden ligger, dette spillet er tydeligvis du ikke forstår. Har man skape ett "Image" går det ann og endre på det senere til eks. programleder fra blogger du burde skaffe deg litt lese stoff før du går ut i offentligheten og kommenterer noe du ikke har noe peil, på :) Jeg bare sier følg med på bloggen og sosialemedier,nettaviser,tvkanler. så dukker Jeg nok opp snart skal du se:)

Ja, kommer til å oppdatere meg en gang iblant for å se om det er noe fremgang, eller det (som forventet) har stagnert på startlinjen. Det går an å gå fra blogger til programleder ja, men svært få har klart det. Det har da vært snakk om toppbloggere, og du er ikke toppblogger. Dessuten, det er ikke det samme som å gå fra mobbeoffer uten talent og med svært få lesere, til noe som helst annet.

 

Edit: Tok meg bryet med å markere noen av skrivefeilene i posten din. Har ikke markert feilformuleringer. Lykke til med boken din. ;)

Endret av ChrisReeve
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom alle kommentarene du har fått her.

Men om du skal være en ivrig bloggskriver så bør du gjøre noe med gramatikken din.

Hvis man for eksempel tar det du skriver om deg selv så finner jeg det utrolig irriterende og gir meg ikke en stor lyst til å lese hva du egentlig har å skrive om når du ikke vet hva punktum og misbruker store bokstaver hvor de ikke hører hjemme.

 

Introduksjonen du skrev om deg selv her.

Velkommen hit <Mangler punktum, siden du starter neste setning med stor bokstav> Jeg blogger for det meste om typisk blogging ting som dagens outfit, <Igjen, stor bokstav hvor det ikke hører hjemme> Mote , <errrrr, ser du hva som er feil?> Hverdag men i tilegg så skal Jeg skrive om flere temaer <Mangle punktum> Jeg har blant annet autisme (Asperger) <Mangle komma, liten bokstav> Noe som gjør at snart skal gi ut bok som kommer i butikken innen kort tid. <Liten bokstav i starten av ny setning?> om min Historie og fortid med diganosen asperger dette er også ett tema jeg kommer til og blogge om men fortsatt hovedfokus på det folk liker nemlig Mote & Hverdag med enn liten vri ofc. Vi snakkes da!

Jeg sier ikke med dette at jeg selv skriver 100% rett grammatikk. Men så har jeg ingen mål med å trekke lesere.

En annen ting; jeg synes at hvis en tekst er lett å lese og med minimalt med skrivefeil, så øker det sjangsen betraktelig for at jeg vil følge med på hva personene har å skrive.

 

Det du skriver under Rebecca Black bildet er jo ikke akkurat en bra ting.

 

Edit:

 

 

Værsnå snill og bare la den tråden ligger, dette spillet er tydeligvis du ikke forstår. Har man skape ett "Image" går det ann og endre på det senere til eks. programleder fra blogger du burde skaffe deg litt lese stoff før du går ut i offentligheten og kommenterer noe du ikke har noe peil, på :) Jeg bare sier følg med på bloggen og sosialemedier,nettaviser,tvkanler. så dukker Jeg nok opp snart skal du se:)

Ja, kommer til å oppdatere meg en gang iblant for å se om det er noe fremgang, eller det (som forventet) har stagnert på startlinjen. Det går an å gå fra blogger til programleder ja, men svært få har klart det. Det har da vært snakk om toppbloggere, og du er ikke toppblogger. Dessuten, det er ikke det samme som å gå fra mobbeoffer uten talent og med svært få lesere, til noe som helst annet.

 

Edit: Tok meg bryet med å markere noen av skrivefeilene i posten din. Har ikke markert feilformuleringer. Lykke til med boken din. ;)

Du var litt raskere enn meg ser jeg nå ;p

 

 

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror han mente svart som i neger?

antar han mente rebecca black, siden det var bildet av hun rett over :p

 

Evt "the new black" som, "det nye kule".

 

http://en.wikipedia....i/The_new_black

 

(Men det ville tillegge trådstarter en sans for dobbelbetydninger, en sans jeg ikke tror han har :whistle: )

Right,Right!

 

Tror han mente svart som i neger?

antar han mente rebecca black, siden det var bildet av hun rett over :p

The New black, Den Nye rebbeca mente Jeg:)*blunk*

Lenke til kommentar

Jeg klarte bare å lese en setning på bloggen din, før jeg ga opp. Du har for mange skrivefeil og klarer ikke å formulere setningene dine.

Javel, skjer med negativt fokus a?

Kom heller med tips enn og slenge dritt bak anonyme nick.

Er ennå ikke kjendis så kunne trengt flere råd.

skal fullføre noen av disse nå så får vi se:-)

 

Hva er det med at du ikke tar til deg at du må fokusere på skrive litt mer "korrekt" i bloggen din.

Det er dagens tips til deg fra forumet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er en prominent mediefigur som gikk fra å være slave på skolebenken til å være kjent i hele landet. Om du, WannabeKjendis, vil bli som meg skal jeg fortelle deg mine hemmeligheter, men det kommer til å koste noen tusenlapper. Men det er vel ikke noe problem, du kommer til å tjene det inn igjen på kort tid.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...