Gå til innhold

Hvordan bli Kjendis i 2011?


Jonasphilipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om det eneste målet ditt er å få navnet ditt på trykk og kanskje bli intervjuet på TV. Kanskje også noen opptredener på TV Norge eller en tur på Robinsonøya? I så fall er nok den enkleste metoden å sjekke opp en faktisk kjendis, lage en sexvideo og slippe den til Se og Hør. Dog er det slettes ikke umulig at det kun er hun som blir nevnt. Det kan du muligens omgå ved å sjekke opp en mannlig kjendis. Tror du kommer i avisen hvis du får Ari Behn til sengs, for eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker som om det eneste målet ditt er å få navnet ditt på trykk og kanskje bli intervjuet på TV. Kanskje også noen opptredener på TV Norge eller en tur på Robinsonøya? I så fall er nok den enkleste metoden å sjekke opp en faktisk kjendis, lage en sexvideo og slippe den til Se og Hør. Dog er det slettes ikke umulig at det kun er hun som blir nevnt. Det kan du muligens omgå ved å sjekke opp en mannlig kjendis. Tror du kommer i avisen hvis du får Ari Behn til sengs, for eksempel.

Ja det er målet mitt da:) kjenner noen på tvnorge, så ja kanskje wipeout. kunne det vært enn ide?

Lenke til kommentar

Ja det er målet mitt da:) kjenner noen på tvnorge, så ja kanskje wipeout. kunne det vært enn ide?

Hvis alt du vil er at folk skal se deg er nok det den beste planen, ja. Men husk at kjendiseri, spesielt av den typen, er veldig forgjengelig. Det er nok ikke mange som husker de som var med på Big Brother 2, for å si det slik.

 

Forøvrig reagerer jeg på at du uttaler så sterkt målet om å bli kjendis. Det virker veldig gjennomsiktig og overfladisk, og jeg anbefaler at du tenker over hvilke reaksjoner du vil få fra omverdenen om du lykkes. Jeg tror at det sender ut de samme signalene som om noen drar frem gitaren på fest og sier "Nå skal jeg spille gitar for da kommer dere jenter til å bli med meg hjem i kveld".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er målet mitt da:) kjenner noen på tvnorge, så ja kanskje wipeout. kunne det vært enn ide?

Hvis alt du vil er at folk skal se deg er nok det den beste planen, ja. Men husk at kjendiseri, spesielt av den typen, er veldig forgjengelig. Det er nok ikke mange som husker de som var med på Big Brother 2, for å si det slik.

 

Forøvrig reagerer jeg på at du uttaler så sterkt målet om å bli kjendis. Det virker veldig gjennomsiktig og overfladisk, og jeg anbefaler at du tenker over hvilke reaksjoner du vil få fra omverdenen om du lykkes. Jeg tror at det sender ut de samme signalene som om noen drar frem gitaren på fest og sier "Nå skal jeg spille gitar for da kommer dere jenter til å bli med meg hjem i kveld".

 

Målet er og bli programleder også. ikke bare kjendis. er atten år så bigbrother fungerte ikke! Jobbet med dette enn stund så veit hva Jeg vil ! ;) Ja kanskje litt overfladisk men det er dette Jeg vil :) skal selvføgelig prøve og legge litt mindre vekt på det, men grunnen til at Jeg lagde enn tråd på foumet er for og få hjelp til målet mitt så tips mottas med takk:)

 

Naken foran Karl Johan(Nei)

blitt blogger - Check

Bli masse morder ( Nei ikke faen )

Flere?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er mange veier til kjendisstatus. Du kan skrive en bok, lage musikk eller spille i en film. Disse veiene krever en viss form for talent. Andre muligheter er realityserier. Her også trengs det talent; du må kunne sladre, drikke, pule og drite deg ut over en lav sko. Ellers er det noen som har blitt kjendiser av å være rike. Siste utvei er å ty til kriminelle handlinger, men dette bør du holde deg for god til. Kjendisstatus er tross alt ikke så svært. Har du pupper og et pent ansikt, så kan du bruke disse til din fordel. Her trengs det ingen talent.

Lenke til kommentar

gå ut på gata, start å kle av deg midt på karl johan og runk. Da blir du nok kjent.

Kjendis blir du ikke. Du kommer til å få et morsomt avisoppslag, også er du glemt neste uke.

 

 

Nye måter å bli kjendis på er bl.a.:

* realitystjerne

* blogger (Voe er et prakteksempel)

* gruppeleder på facebook til en stor sak eller arrangement

* Kjent fordi man er kjendis: http://en.wikipedia.org/wiki/Famous_for_being_famous

* youtube-stjerne

* pickup artist

* stå fram som pedofil eller kannibal

* trykk opp t-skjorter med egenreklame, og aldri gå med andre klær enn egen-merch

* del ut egen-reklame til kjente og ukjente

* bruk google og facebook sine ads til å reklamere for deg selv, bruk jungeltelegrafen

* trykk opp plakater med egen-reklame, heng de opp overalt, og legg gjerne i noen lapper for å få de beste annonseplassene

 

 

 

Du kan jo begynne å bygge deg opp her på diskusjon.no. Endre profilbildet ditt til et skikkelig bilde, bli en posthore og gjør alt for å bli en Diskusjon.no-kjendis. Og spør administrator om du kan bli oppgradert til forumveileder/moderator/administrator.

Lenke til kommentar

gå ut på gata, start å kle av deg midt på karl johan og runk. Da blir du nok kjent.

Kjendis blir du ikke. Du kommer til å få et morsomt avisoppslag, også er du glemt neste uke.

 

 

Nye måter å bli kjendis på er bl.a.:

* realitystjerne

* blogger (Voe er et prakteksempel)

* gruppeleder på facebook til en stor sak eller arrangement

* Kjent fordi man er kjendis: http://en.wikipedia.org/wiki/Famous_for_being_famous

* youtube-stjerne

* pickup artist

* stå fram som pedofil eller kannibal

* trykk opp t-skjorter med egenreklame, og aldri gå med andre klær enn egen-merch

* del ut egen-reklame til kjente og ukjente

* bruk google og facebook sine ads til å reklamere for deg selv, bruk jungeltelegrafen

* trykk opp plakater med egen-reklame, heng de opp overalt, og legg gjerne i noen lapper for å få de beste annonseplassene

 

 

 

Du kan jo begynne å bygge deg opp her på diskusjon.no. Endre profilbildet ditt til et skikkelig bilde, bli en posthore og gjør alt for å bli en Diskusjon.no-kjendis. Og spør administrator om du kan bli oppgradert til forumveileder/moderator/administrator.

 

skal prøve:-) TAKK !

Lenke til kommentar

gå ut på gata, start å kle av deg midt på karl johan og runk. Da blir du nok kjent.

Kjendis blir du ikke. Du kommer til å få et morsomt avisoppslag, også er du glemt neste uke.

 

 

Nye måter å bli kjendis på er bl.a.:

* realitystjerne

* blogger (Voe er et prakteksempel)

* gruppeleder på facebook til en stor sak eller arrangement

* Kjent fordi man er kjendis: http://en.wikipedia.org/wiki/Famous_for_being_famous

* youtube-stjerne

* pickup artist

* stå fram som pedofil eller kannibal

* trykk opp t-skjorter med egenreklame, og aldri gå med andre klær enn egen-merch

* del ut egen-reklame til kjente og ukjente

* bruk google og facebook sine ads til å reklamere for deg selv, bruk jungeltelegrafen

* trykk opp plakater med egen-reklame, heng de opp overalt, og legg gjerne i noen lapper for å få de beste annonseplassene

 

 

 

Du kan jo begynne å bygge deg opp her på diskusjon.no. Endre profilbildet ditt til et skikkelig bilde, bli en posthore og gjør alt for å bli en Diskusjon.no-kjendis. Og spør administrator om du kan bli oppgradert til forumveileder/moderator/administrator.

 

skal prøve:-) TAKK !

 

Enn rekke Youtube Hits spredd ut på ulike kaneler! # done!

kan ses på http://youtube.com/Svendsentube93

Fått 144 Likes på http://facebook.com/bloggjonas # done

 

så er på vei opp nå andre tips mottas med takk!

Lenke til kommentar

tips 1: du blir ikke kjendis av å legge ut andres filmer.

tips 2: du kan prøve å lage et Forced Meme http://knowyourmeme.com/memes/forced-meme#.TjWhcm8eV8E

forsto det ikke Jeg:s forklar litt mer!

 

Bli med i paradis Hotel, gjøre masse sprøtt, vinn, bli kjent.

Hadde Jeg vært kjekk nok så:)

 

Beklager at jeg må si det her; men du er nok ikke intelligent nok til å bli kjent

Hva. veit du om det ut i fra videoene da eller? Fordi det er smule ironi er ikke så overlegen på ekte ofc.

kom gjerne med litt forslag istedet for si slikt:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...